metehan amcambayılıyorum bu huyuna, yardım isteyen insanlara bu camiada el uzatıosun elinden geldiğince yardım ediyorsun:rendeer:
sanada uzatayım yavrucum...![]()
x lite vızor getirtemdim bı turlu ızmıre en son aradım mototalı kargo ıle yollıcaklar aklıma gelmedin mete amcam tuh bak![]()
arkadaşalar honda doğu&batı ben servis danışmanı kasım yetkiner
göstermiş olduğunuz ilgi alakadan,nazik mesajlarınızdan dolayı çok teşekkür edriz.kaza yapan arkadaşımız halen yoğun bakımda tedavisi sürmekte ilgilenen arkadaşlarıma bilgi vermek isterim.
mete abi bu yağlar dan nasıl temin ederiz kargo ücreti vermeden havale ücreti vermeden senin sözün istanbul servislerin de geçiyor bi yolu varmıdır eğer o masrafları yaparsak bu yağ bana 30 gayme ye gelecek ve pahalı almış olacağım bi yol gösteririr misin nerden gideyim? http://www.gungormotor.com/index.php?do=catalog/product&pid=1076
zaten bi bana kıyak geçme sen alacağın olsun şu forumda kıyak eçmediğin bi ben kaldım haberin olsun :salut: bi gezi ayarlarsak bu pazar bana uyar kobra takibi yapabiliriz yani:cherry:valla gangam o işi anca 4 veya 5 tane alırsan kargodan karlı çıkarsın maliyet azalır...ya da işte ben sana gelirken bir gezi öncesi alıp sana getiririm anca bu olur aga be...yapcak bişey yok...
zaten bi bana kıyak geçme sen alacağın olsun şu forumda kıyak eçmediğin bi ben kaldım haberin olsun :salut: bi gezi ayarlarsak bu pazar bana uyar kobra takibi yapabiliriz yani:cherry: