Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yav zaten 640-480 yapıyom genede açılırken çarşaf gibi çıkıyo anlamadım gitti acaba telefonun çözünürlüğü yüzündenmi?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yav zaten 640-480 yapıyom genede açılırken çarşaf gibi çıkıyo anlamadım gitti acaba telefonun çözünürlüğü yüzündenmi?

resıze ımage kutucuğunuda tıkla:)ozamn normal olur..

benim orjinal far ayarı cok iyi zizin ki mi kotude bızıklıyonuz ben anlamdım yada meraktanmı?

şeytan dürtürüyo meto kurcalama diyosa kurcalamıcan....
sona 10 sene senle uğraşır geyiğine:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
beyler simdi ben size yeni bi konu açayımm:))
bikepics konusu cbf150 modeli yok.yeni model sayıldığı için.daha doğrusu cbf150 modeli var fakat kullanıcısı az olduğu için honda modellerinde yer almıyor şimdilik.gelin hep beraber bikepics üye olalım 10-15 kişiye oluşılınca yer alması çok daha kolaylaşıcak.şu anda ben dahil 2 kişi var.:D

Arkadaşlar subat ayı ortasında honda netsitesinde bile CBF yoktu. ücretsiz müşteri hizmetlerini aradım. Bu motoryeni aldıgımı fakat honda net sitesinde bulamadıgımı söyledim. Ertesi günü honda ardı ve var oldugunu söyledi oysa site yeni güncellenmişti. kısa süre sonra bikepics de de olur..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar sağ gidonun üstündeki kütüklüğe bakarsanız herhangi bir çin malı motorun far ve park açma kapama düğmesinin yerinin bir kapakla kapatıldığını görürsünüz.bu kapağı çıkarın,oraya bir çinlinin anahtarını yerleştirin (cuk diye oturacaktır)sonra kontak çıkışından bir kablo ile besleyin ,çıkış uçlarından birini park (ön-arka)diğerinide sol kütüklükteki selektör anahtarına gidin.hepsi bu kadar.Bu arada eski sistemin daha güvenli olduğunu iddia eden arkadaşlarım olacaktır,onlar içinde önerim dinamodan gelen kabloyu kesmemelerini öneririm.sonradan takılan far düğmesi kapaşı konumda iken dinamo beslemeye devam etsin (MÜJDEMİ İSTERİM)

ben buraya takıldım biraz...fotoğrafla bi tarif etsene haco...:pale:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Akadaşlar sol elcikdeki korna yerinin aynısı sag tarafda da var ve boş duruyor. motora ek aydınlatma sistemi takmak isteyipde anahtar olarak acil stop anahtarına baglamayın. Ben söküp bakmadım ama bana kalırsa buraya uyacak bir anatar bulunailir böylece acil stop iptal edilmemiş olurr.. Bi bakmanızı tavsiye ederim....
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
83
hele şükür beni gezgin_33 anlamış.buraya uyacak anahtar aramaya gerek yok zaten mondialin cub motorlarınki cuk diye oturur.Bu şekilde motora bir zarar vermeden direk kontaktan alacağımız sabit 12 volt elektriği bu anahtara bundan çıkan bir ucu ön-arka parklara diğerini de uzun-kısa far düğmesine verince işlem tamam
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bugün biraz doğayla bütünleştik cbf ile doğadan enstantaneler...








































(çocuklar evde demesin sakın...:queen::p)

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
woha...o ne ba haco....tek teker falan...eski kebapcılardansın belli...şirket motörümü haco o...:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aykan,dostum iyi kaldırmışsın...:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi bune ya nrelere çıktın sen =)))) crosscu cbf canını cıkarcanız motorun =) ama helal olsun dağ bayır sel baskını depremde heryerde cbf kıral :p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yav canım sıkıldımı arada bi çıkıyorum işte cbf yardım ediyor meto ne oldu dilinimi yuttun sen :p şaka yapıyommu sandın dağda geziyorum derken haco:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aykan,Cbf150'nin her renginin ayrı güzelliği var...Senin mavide güzelmiş:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav canım sıkıldımı arada bi çıkıyorum işte cbf yardım ediyor meto ne oldu dilinimi yuttun sen :p şaka yapıyommu sandın dağda geziyorum derken haco:p


o tektekerde motor ... ... dağıtıyor ama...:pneyse senin olayını artık çözdük...ne desen şaşırmam artık...:p

ama bu tekteker işini öğrenmekde isterim...yan cebime koy misali...:p

bi tarif etsene lo..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
o tektekerde motor ... ... dağıtıyor ama...:pneyse senin olayını artık çözdük...ne desen şaşırmam artık...:p

ama bu tekteker işini öğrenmekde isterim...yan cebime koy misali...:p

bi tarif etsene lo..

meto otur oturduğun yerde biyerini kırıcan sonra yengede kafanı kırıcak :p:queen:
hanım resimleri görünce çıldırdı zaten manyak herif dağda geziyon azıcık fırsat bulunca diyor :p:p

neyse bi ara aşamalı olarak anlatırım çocukken hep tek teker gezerdim bisikletle oradan alışkanlık:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto otur oturduğun yerde biyerini kırıcan sonra yengede kafanı kırıcak :p:queen:
hanım resimleri görünce çıldırdı zaten manyak herif dağda geziyon azıcık fırsat bulunca diyor :p:p

neyse bi ara aşamalı olarak anlatırım çocukken hep tek teker gezerdim bisikletle oradan alışkanlık:p

bende mobiletten kalma zikzaglara bayılıyorum...yani 1000 rr ım bile olsa hep böyle boktan bir sürücü olucam...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bende mobiletten kalma zikzaglara bayılıyorum...yani 1000 rr ım bile olsa hep böyle boktan bir sürücü olucam...:p

her insanın bir alışkanlığı ve tutkusu var bende dağda araba motor farketmez dağda gezmeyi seviyorum çamura girip patinaj çekmeyi seviyorum bide c90 nım varki harbi honda onun gidon rahatlığını daha bulamadım bi makinada :cat:

taze taze bunlar
şurda 2 lastikte kalkmış:p









 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
aykan bravo valla...hareketlendirdin topiği...haco onlar ne güzel resimler ya:)eline sağlık valla...bu arada teker olayıda iyi olmuş...ben 1-2 denedim baktım zorla burun kaldırıyo bi dahada kasmadım...varmı özel bi taktiğin? bi elemana sordum serviste arka peglere basıp kaldırıyomuş falan filan şehir efsaneleri:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan bravo valla...hareketlendirdin topiği...haco onlar ne güzel resimler ya:)eline sağlık valla...bu arada teker olayıda iyi olmuş...ben 1-2 denedim baktım zorla burun kaldırıyo bi dahada kasmadım...varmı özel bi taktiğin? bi elemana sordum serviste arka peglere basıp kaldırıyomuş falan filan şehir efsaneleri:queen:

topik biraz yavaş kaldı böle şeyler yapmak lazım arada resim vs teknik bilgi tablo koymak gerek
ön kaldırmaya gelince küçük yaşlardan beri hangi iki tekere binsem kaldırıyorum cbf te biraz gazı fazla kullanmak gerek motor zayıf kaldığı için gazı fazla verip gidonu yukarı kaldırıp debriyajıda ayarlı bırakırsan ön kalkar peglere basmak hiç bi işe yaramaz düşürür adamı:)ağırlığı mümkün oldugunca merkezi tutmak yani tam arkayada değil önede değil dengeli tutmak işe yarar..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst