- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
ben herzaman söyledim çok büyük bikaç tehlike atlattım standart lastiklerle gerçekten berbat kayıyor suyu görünce ama kuru asfalt yol tutuşu sorunsuz ıslak zeminde aynen ybr 125 gibi şakuralardan daha kötü kayıyor bu lastikler ben daha dişli olanından 90*90 18 ikisinide arkaya ve öne uyguladım sorun kalmadı kesinlikle değiştirin 2008 lerdede aynı lastik var....









