Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ben herzaman söyledim çok büyük bikaç tehlike atlattım standart lastiklerle gerçekten berbat kayıyor suyu görünce ama kuru asfalt yol tutuşu sorunsuz ıslak zeminde aynen ybr 125 gibi şakuralardan daha kötü kayıyor bu lastikler ben daha dişli olanından 90*90 18 ikisinide arkaya ve öne uyguladım sorun kalmadı kesinlikle değiştirin 2008 lerdede aynı lastik var....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
saolasın abicim hallettim konjektör işini.. ama sorun tam cözülmedi cok ufak bişi daha kaldı teknik bölümüne actım konu galiba bobindede sorun var :S
ama halletcez.. sezona herşeyi halletmiş giriyim diyorum =)

tamam ben o topiğede dalarım birazdan öperim...

Geçmiş sayfalarda eminimki vardır ama 255 sayfayı kurcalamak her insan evladına geldiği gibi bana da bayağı zor geldi =)

2008 cbf'lerde fabrika çıkışı hangi tekerlekler kullanılıyor ? Nasıldır ?
Geçen gün aramızda gizli izleyici olarak bulunun kinowski arkadaşımla gittiğimiz serviste kurye bir arkadaşla karşılaştım cbf sahibi.

"Arkadaşım yaşamak istiyorsan değiştir şu tekerlekleri, şurada yere tükürsem bu teker kayar düşersin."
Şeklinde anlatımlı olarak uyarısı yaptı :p:p

Benim de aklımda soru işaretleri oluşturdu tabiki bu.

Evet sevgili Metehan-Cihan....vs.vs abiler döktürün bakalım yorumları :cherry:
Metehan olmayanlar da cevap verebilir :p:p


haco hepsi aynı..

bu ara geyiğe ara verip teknik detaylarada dalıcaz...:cat:












fabrikanın önerdiği ölçüler tek olarak basınclar...25............29
artcı olduğunda....25........33













 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
selam millet ne o ders mi var?terrorizer kullanma klavuzunu buldunmu?bulamadıysan koltuğun altına, tam altına sünger kısmına bak orda resmini gördüm benim klavuzda.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Geçmiş sayfalarda eminimki vardır ama 255 sayfayı kurcalamak her insan evladına geldiği gibi bana da bayağı zor geldi =)

2008 cbf'lerde fabrika çıkışı hangi tekerlekler kullanılıyor ? Nasıldır ?
Geçen gün aramızda gizli izleyici olarak bulunun kinowski arkadaşımla gittiğimiz serviste kurye bir arkadaşla karşılaştım cbf sahibi.

"Arkadaşım yaşamak istiyorsan değiştir şu tekerlekleri, şurada yere tükürsem bu teker kayar düşersin."
Şeklinde anlatımlı olarak uyarısı yaptı :p:p

Benim de aklımda soru işaretleri oluşturdu tabiki bu.

Evet sevgili Metehan-Cihan....vs.vs abiler döktürün bakalım yorumları :cherry:
Metehan olmayanlar da cevap verebilir :p:p

kurye arkadaş doğru demiş paran varsa alıcan yoksa taksitle alıcan,yoksa su da karda kaydımmı tühh demiycen.
kaderim benim bu deyip aynı lastiklerle yoluna devam edicen.
benim gibi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
selam millet ne o ders mi var?terrorizer kullanma klavuzunu buldunmu?bulamadıysan koltuğun altına, tam altına sünger kısmına bak orda resmini gördüm benim klavuzda.
[

arkadaşım ders esnasında niye konuşuyorsun...çık dışarı cezalısın...:queen:

far ayarından bihabersiniz Allah bilir...hepiniz motorcusunuz ona yanarım...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bana motorun faturasıyla bir klavuzuda hepsini bir dosyada vermişlerdi selenin altıda diye klavuzun içinde yazıyo ordan okudum.

far ayarını bilirim. ben de derse sızayım dediydim ....ahada kovulduk:salut:
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
motosiklette lastiğin kralı metzeler markasıdır. ikinci sırada pirelli vardır.
cbf150 için pirelli mt65 taktır. duro markası adnin en adisidir. irc markasını sorarsan, motor dümdüz asfaltta giderken bile sağa sola çekme yapıyor, yani o kadar adi lastik
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bişey söylicem.kullanma klavuzu el kitabınıın 54. sayfasını açın okuyun ,gereğini yapın ve burdan kesinlikle detay vermeyin bu konu gizli.
pardon mete han hocam dersi gene böldüm.:cherry:
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
arkadaşlar iyi akşamlar ben çantları boyadım motoru da göstermeyen oymuş terorizere duyrulur motor cok guzel oldu be ve xenon far yokda xenon gibi yanan park var bunu da nası yaptım kendim kısaya bi anahtar koydum bunun yeri biraz zor ama idare eder sag elçikteki anahtar yuvasına şimdi inip bakçam bakam resim yok daha çekmedim çekip hemen koycam varsa benim ustume bu sitede essek gibi anırcam bu kadar iddalıyım tabi mete abi hariç onunki benim kini gecer sanırsam ama bigun eskişehire gelirsen bi bakarız istanbul daki gibi gitcekmi bakam abi saka yapıyom alıma abi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bişey söylicem.kullanma klavuzu el kitabınıın 54. sayfasını açın okuyun ,gereğini yapın ve burdan kesinlikle detay vermeyin bu konu gizli.
pardon mete han hocam dersi gene böldüm.:cherry:

arkadaşlar iyi akşamlar ben çantları boyadım motoru da göstermeyen oymuş terorizere duyrulur motor cok guzel oldu be ve xenon far yokda xenon gibi yanan park var bunu da nası yaptım kendim kısaya bi anahtar koydum bunun yeri biraz zor ama idare eder sag elçikteki anahtar yuvasına şimdi inip bakçam bakam resim yok daha çekmedim çekip hemen koycam varsa benim ustume bu sitede essek gibi anırcam bu kadar iddalıyım tabi mete abi hariç onunki benim kini gecer sanırsam ama bigun eskişehire gelirsen bi bakarız istanbul daki gibi gitcekmi bakam abi saka yapıyom alıma abi

ula hayınlar 2 saattir teknik ambians yüklüyom...gözüm bozuldu imeykşekte...bi teşkür falan edin ziyanlar...zındıklar...:salut::p
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
mete abi sen sordun zenonu bende patlattım olayı abi niye kızıyon abi ve su sag gidon daki olayada baktım kesilmesi felan lazım zor iş gibi gozukuyo anlamayan için soyluyom mars butonunun usttundeki boşluk tan bahsediyolar nası yaptıysanız bi foto koysanız mete abi TESKUR ABİ ESES-E NEZAMAN GELCEN
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi sen sordun zenonu bende patlattım olayı abi niye kızıyon abi ve su sag gidon daki olayada baktım kesilmesi felan lazım zor iş gibi gozukuyo anlamayan için soyluyom mars butonunun usttundeki boşluk tan bahsediyolar nası yaptıysanız bi foto koysanız mete abi TESKUR ABİ ESES-E NEZAMAN GELCEN

ya servis zenona gerek yok dedi bende yaptırmadım...düşündüm ama olmadı işte...artık başka motor yalan oldu haco...elindekinin kıymetini bil...:wiinkk:
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
biliom abi bak resimleride koycam taktir etcen beni ahanda buraya yazıyom
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bunları alıntı yapalım ara ara...bilmeyen varsa...altyapı için...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
mete abi hakkın var sağolasın image shck falan ugraştırıyor bazen açmıyor falan filan ....tabi geyiğin haricinde asıl olması gereken şeyler bunlar:cat::p

birileri far ayarından bahsetmiş sakın oynamayın o ayarla elinizde kalır far haberiniz olsun....benim 80 kağadımı yedi o far düzelteyim dedim bi elledim içerde ne varsa kırdı tırnak mırnak bırakmadı ..
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
benim orjinal far ayarı cok iyi zizin ki mi kotude bızıklıyonuz ben anlamdım yada meraktanmı?
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ula hayınlar 2 saattir teknik ambians yüklüyom...gözüm bozuldu imeykşekte...bi teşkür falan edin ziyanlar...zındıklar...:salut::p

teşekkürleeeeeeeer.
teşekkürleeeeeeeer.
teşekkürleeeeeeeer.
gerçi o el kitabını ben hatim etmiştim ama neyse o kadar uğraşmışsın:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi hakkın var sağolasın image shck falan ugraştırıyor bazen açmıyor falan filan ....tabi geyiğin haricinde asıl olması gereken şeyler bunlar:cat::p

birileri far ayarından bahsetmiş sakın oynamayın o ayarla elinizde kalır far haberiniz olsun....benim 80 kağadımı yedi o far düzelteyim dedim bi elledim içerde ne varsa kırdı tırnak mırnak bırakmadı ..


kanka bilmediğin şeyleri kurcalama...:p

teşekkürleeeeeeeer.
teşekkürleeeeeeeer.
teşekkürleeeeeeeer.
gerçi o el kitabını ben hatim etmiştim ama neyse o kadar uğraşmışsın:rendeer:


haco son yüklediğin sayfanın maşallahı var...640*480 yapıver...:cat:
Metehan abi böyle yapacağına bunları zipleyip, Rapidshare'e atsan


haco ben anlamam rapidşerden falan...zip mip heç bilmem...diğer detaylar zaten prosedür...önemlileri buraya aktarsak yeterli bence...:cat:

gözucuyla baksak bence yine yeter...çoğu bilindik şeyler..












fabrikanın önerdiği ölçüler tek olarak basınclar...25............29
artcı olduğunda....25........33











 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst