Kanuni 152 Deer Modifiye Yapan Bir Arkadaş

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Hasan Pinar

İLK yorumuda ben yapayam barı bence emeğine sağlık çok güzel olmuş.

-----------------------------------------------------------------------------------

Ilgin icin cok tesekkurler , yorumlarin icinde saol , dikkatini cekip resmedilmeyi basaridik ise ne mutlu bize



Altin semerin tam olarak tabiri'de onemli simdi , kanuni markasinin ozellikle Deer icin sinifinda saglam bir yeri oldugunu bir daha dusunmeni isterim.[/QUOTE]




ben o fotoları çekeli baya oldu ama yeni koymak nasip oldu neyse en kısa zamanda görüşüp tanışırız inşallah.
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Scooter ı motora benzeticene keske egrcek bi motor alsaydın aga,
herkes otomatik vites sanıyodur simdi motoru :queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben teşekkür ederim jonturq. fiber depo demek.. merak ettim. havalar az ısınsın benim de yapmayı düşündüğüm çok şey var aslında ama..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Scooter ı motora benzeticene keske egrcek bi motor alsaydın aga,
herkes otomatik vites sanıyodur simdi motoru :queen:



Simdi iki seyi anlaman gerekli arkadasim Keske gercek bir motor alsaydin ile kast ettigin nedir ? yada gercek motorsiklet anlayisin ? ve tabiki otomatik vites sanicak insanlar diyorsun ? Ne sanmalari gerekliki zaten ?

Kanuni marka Deer 152 modelindeki bir Maxi Scooter'in ?


Saygilar.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2004
Mesajlar
39
jonturq ilginç olmuş güle güle kullan..!

Ama bir noktayı anlayamadım fotolardan.?:silent: Benzin alıken o fiber parçayı çıkarıyormusun.? zira depo kapağı bayağı bir aşağıda kaldı.?? yada depo girişi uzatılmış yeni parçaya kadar da kapak onamı monte edilmiş.?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
jonturq ilginç olmuş güle güle kullan..!

Ama bir noktayı anlayamadım fotolardan.?:silent: Benzin alıken o fiber parçayı çıkarıyormusun.? zira depo kapağı bayağı bir aşağıda kaldı.?? yada depo girişi uzatılmış yeni parçaya kadar da kapak onamı monte edilmiş.?



Tesekkurler dostum , Benzin deposu Fiber ve portatif benzin alacagim zaman yerinden kolayca cikartabiliyorum " Pompaci Sasiriyor " benzin aldiktan sonra yeniden yerine rahatca koyabiliyorum:Depo sabit olmadigi icin vibrasyona neden oluyordu " rahatsiz edici derece'de " cozum olarak Fiber depo'nun altina su hepimizin bildigi cam sungerlerinden yapistirdim " Siyah ve saglam olanlarindan " bu sekilde vibrasyonu kismen azalarak fiber deponun vibrasyondan dogacak bosluklar'da hasar almasini engellemis oldum. " Boya kazintisi ve vibrasyondan dogabilecek catlamalar "


Lakin bu depo istenilirse Fiber yerine farkli maddeler ile'de yapilabilir "Benim dusuncem " ve gelistirilerek deponun sabit kalmasi + depo'nun tam olarak islev gormesi " benzin depo kapaginin takilmasi depo'dan tank a benzin aktarilmasi " saglanabilir , ben yapmayi planliyordum lakin zaman ayiramadim zaten farkli bir motorsiklet satin aldim " Derbi Gpr 125 Racing " Deer 152'i de otopark a cektim , havalar isininca uygun bir rakama satmayi dusunuyorum.
Kismet :)

Umarim yukarida yazmis oldugum bilgiler aciklayicidir.




Saygilar
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaştada deer var arkadaşa göstereyim.bizde diyoduk hep bu deer en büyük eksikliği deposunun olmaması diye:D
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Egsozu sonradan değiştirmişler fakat o kaynak yerlerini ve nikelajsız yerleri boyasız olunca küfleniyor ve kötü bir görüntü oluyor, orjinallik kalmıyor.Ayrıca kopma riski ortaya çıkıyor.Orayı ısıya dayanıklı boyayla boyasa çok güzel olur.Onun dışında hoş bir motosiklet olmuş.:wiinkk::cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu motoru küçümsemeyin arkadaşlar; Kanuni'nin en kaliteli modelidir! :cat:

Bence Kanuni'nin en kaliteli modeli Bobcat'tir. Bu da çok güzel tabi, benim de baya hoşuma gidiyor. Hatta ikinci motosiklet olarak düşünebilirim bile bunu eğer gerekirse. Özellikle farları çok güzel, mercekli. :cat: Yoruma gelince de, bence herşeyin orjinalı daha güzel. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2008
Mesajlar
65
jonturq abım gercekten motoruna deger verıyor. deer de cok guzel yapmıs. derby kadar olmasada oda cok guzel dı ugur abı.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
en cırkın scooturdu.dahada beter olmus.:farao:

Bence Kanuni'nin en kaliteli modeli Bobcat'tir. Bu da çok güzel tabi, benim de baya hoşuma gidiyor. Hatta ikinci motosiklet olarak düşünebilirim bile bunu eğer gerekirse. Özellikle farları çok güzel, mercekli. :cat: Yoruma gelince de, bence herşeyin orjinalı daha güzel. :)

bencede bobket guzel bı scooter ama cok pahalı.o paraya honda dylan alınır.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
arkadaştada deer var arkadaşa göstereyim.bizde diyoduk hep bu deer en büyük eksikliği deposunun olmaması diye:D


-------------------


Deer Kullanicilari icin Depo konusunda yardimci olmak isterim , ilgilenen arkadaslar pm yolu ile bana ulasabilirler.

Saygilar.

Egsozu sonradan değiştirmişler fakat o kaynak yerlerini ve nikelajsız yerleri boyasız olunca küfleniyor ve kötü bir görüntü oluyor, orjinallik kalmıyor.Ayrıca kopma riski ortaya çıkıyor.Orayı ısıya dayanıklı boyayla boyasa çok güzel olur.Onun dışında hoş bir motosiklet olmuş.:wiinkk::cat:




Haklisin , isi'ya dayanikli bir boya dusunmedim degil lakin bu derbiyi almaya karar verince elimi ayagimi cekmek zorunda kaldim ilgilenemedim ama kisa zamanda motorsikletteki o eksikligi gidermeyi dusunuyorum

Umarim islerden firsat olur :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Hasan Pinar

İLK yorumuda ben yapayam barı bence emeğine sağlık çok güzel olmuş.

-----------------------------------------------------------------------------------

Ilgin icin cok tesekkurler , yorumlarin icinde saol , dikkatini cekip resmedilmeyi basaridik ise ne mutlu bize



Altin semerin tam olarak tabiri'de onemli simdi , kanuni markasinin ozellikle Deer icin sinifinda saglam bir yeri oldugunu bir daha dusunmeni isterim.[/QUOTE]

ben vala dersimi iyi çalıştım kanuni mz ken kalite diyebilirdik artık değil vee çin yani eninde sonunda çin dimi yani bi dört büyükler gibi gözüm kapalı binmem yalanmı :bounce:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
en cırkın scooturdu.dahada beter olmus.:farao:



bencede bobket guzel bı scooter ama cok pahalı.o paraya honda dylan alınır.


Zevk ve renk tartisilmaz 1000 rr kullanicisi emek harcanmis bir is icin tatminkar yorumlarina yer veriyorsa , gereksiz cikislarini kendine saklaman gerektigini dusunuyorum ,

Her kim sahip oldugu bir nesne icin ugras veriyor ve insanlarin cogunlugun begenisini aliyor ise tartisilmaz

Siyaset degil zevk bu

Saygilar.

-----------------------------------------------------------------------------------

Ilgin icin cok tesekkurler , yorumlarin icinde saol , dikkatini cekip resmedilmeyi basaridik ise ne mutlu bize



Altin semerin tam olarak tabiri'de onemli simdi , kanuni markasinin ozellikle Deer icin sinifinda saglam bir yeri oldugunu bir daha dusunmeni isterim.

ben vala dersimi iyi çalıştım kanuni mz ken kalite diyebilirdik artık değil vee çin yani eninde sonunda çin dimi yani bi dört büyükler gibi gözüm kapalı binmem yalanmı :bounce:[/QUOTE]







----------------------------------------------------------------



Insanlarin R.P.C kisa'ca Cin malina karsi olan tutumlarini siddetle kiniyorum.

Cin insan nufusunun ve bunu matabik insan gucunun yogun oldugu yer yuzundeki en buyu ulke.

Hammadde icin verilecek olan deger " Ham madde kalitesi " isin omrunu ve kalitesini otomatik olarak arttirmaktadir.Bir cok unlu markanin ozelikle teknoloji urunleri ureten firmalarin fabrikalarinin cin'de oldugu ve fabrika icerisinde calisan insanlarinda cin halk cumhuriyetinin vatandasi oldugunu bilmek cin mallarina olan antipatiyi minimum a indirmek icin bir yoldur.


Bir turk olarak kisaca ozetlemek gerekir ise
, Ne kadar Ekmek O Kadar Kofte


Unutma , buraya mesaj yazmak icin kullandigin klavye bile belki cin'de cinli arkadaslar tarafindan uretilmis olabilir.

Ben Ham madde ne kadar kaliteli saglanir ise o kadar uzun vade'de performans ve duzgun iscilik eserleri " Her is kolu icin " cikabileceginden adim gibi eminim.

Saygilar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst