Kanuni 152 Deer Modifiye Yapan Bir Arkadaş

Katılım
28 Ara 2004
Mesajlar
39
jonturq.. Açıklama için teşekkür ederim.. yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Zevk ve renk tartisilmaz 1000 rr kullanicisi emek harcanmis bir is icin tatminkar yorumlarina yer veriyorsa , gereksiz cikislarini kendine saklaman gerektigini dusunuyorum ,

Her kim sahip oldugu bir nesne icin ugras veriyor ve insanlarin cogunlugun begenisini aliyor ise tartisilmaz

Siyaset degil zevk bu

Saygilar.



ben vala dersimi iyi çalıştım kanuni mz ken kalite diyebilirdik artık değil vee çin yani eninde sonunda çin dimi yani bi dört büyükler gibi gözüm kapalı binmem yalanmı :bounce:







----------------------------------------------------------------



Insanlarin R.P.C kisa'ca Cin malina karsi olan tutumlarini siddetle kiniyorum.

Cin insan nufusunun ve bunu matabik insan gucunun yogun oldugu yer yuzundeki en buyu ulke.

Hammadde icin verilecek olan deger " Ham madde kalitesi " isin omrunu ve kalitesini otomatik olarak arttirmaktadir.Bir cok unlu markanin ozelikle teknoloji urunleri ureten firmalarin fabrikalarinin cin'de oldugu ve fabrika icerisinde calisan insanlarinda cin halk cumhuriyetinin vatandasi oldugunu bilmek cin mallarina olan antipatiyi minimum a indirmek icin bir yoldur.


Bir turk olarak kisaca ozetlemek gerekir ise
, Ne kadar Ekmek O Kadar Kofte


Unutma , buraya mesaj yazmak icin kullandigin klavye bile belki cin'de cinli arkadaslar tarafindan uretilmis olabilir.

Ben Ham madde ne kadar kaliteli saglanir ise o kadar uzun vade'de performans ve duzgun iscilik eserleri " Her is kolu icin " cikabileceginden adim gibi eminim.

Saygilar.[/QUOTE]
ben kendı yorumumu yapmıstım ama cıkısı sana yapıyorum herkes begendı dıye begenmek zorunda degılız dogrumudur.arkadas yorum ıstemıs benım acımdan tıpsız sekılsız derbt gp1 ı kopyalamıs dandık bı fırmanın uyduruk motoru.oky
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafızlar 1100 liraya deer buldum böle bi depoyu kaça taktırırım acep bileniniz varmı bi ara sahibinden.comda ilan vardı şimdi yok
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Olaya bak o motor benim :) kendi motorumu gordum inanmiyorum

Garaj'da su anda motorsikletim , kendime derbi 125 gpr aldim onun icin onu kaldirdim.

Zaten Mis sokak'da esnafim , evet mavi idi o motorsiklet ilk sahibi fiber isi ile ilgili bir arkadasdi depo onun eseri kucuk bir kaza gecirdim sonra 4 leventte hasan azmanoglu'na goturdum ve 2 ay once Mat siyah'a sifirdan boyattim , uzerindeki eksoz sadece goruntu Honda shadow ses filanda cikarmiyor sadece goruntu

Saygilar

Oh unutmadan yeni aldigim Gpr i da oraya park ediyorum tabi havalar duzgun oldugu surece :)q[/QUOTE
aaaa ugurucum tam bende bu makına benım arkadasın dıcektımkıı sen cıktın karsıme bende gordum sasırıdım makına harıka olmus varya modıfıye olmus demesler anlıcam yoktu valla dıcektım kanunının boyle makınaıs varmıd ıye harıka olmus bu olayda emege gecen arkadaslaraaa saygı duyuyorummmm
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
5
nerde nasıl yaptırrım tam adres bilen biyer varmı ben gövdedeki görünen iskelet demirinide kapattırmak istiyorum
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Lastiklerde ki beyaz şeritlerin hemen üstüne birde kırmızı çekse cok sahane olurmstu
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
2
Selamunaleyküm jonturq abicim aranıza yeni katılıcam motorumu alınca inş. =) Fiber Depo konusunda yardımcı olabilirmisin ?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
----------------------------------------------------------------



Insanlarin R.P.C kisa'ca Cin malina karsi olan tutumlarini siddetle kiniyorum.

Cin insan nufusunun ve bunu matabik insan gucunun yogun oldugu yer yuzundeki en buyu ulke.

Hammadde icin verilecek olan deger " Ham madde kalitesi " isin omrunu ve kalitesini otomatik olarak arttirmaktadir.Bir cok unlu markanin ozelikle teknoloji urunleri ureten firmalarin fabrikalarinin cin'de oldugu ve fabrika icerisinde calisan insanlarinda cin halk cumhuriyetinin vatandasi oldugunu bilmek cin mallarina olan antipatiyi minimum a indirmek icin bir yoldur.


Bir turk olarak kisaca ozetlemek gerekir ise
, Ne kadar Ekmek O Kadar Kofte


Unutma , buraya mesaj yazmak icin kullandigin klavye bile belki cin'de cinli arkadaslar tarafindan uretilmis olabilir.

Ben Ham madde ne kadar kaliteli saglanir ise o kadar uzun vade'de performans ve duzgun iscilik eserleri " Her is kolu icin " cikabileceginden adim gibi eminim.

Saygilar.
ben kendı yorumumu yapmıstım ama cıkısı sana yapıyorum herkes begendı dıye begenmek zorunda degılız dogrumudur.arkadas yorum ıstemıs benım acımdan tıpsız sekılsız derbt gp1 ı kopyalamıs dandık bı fırmanın uyduruk motoru.oky[/QUOTE]

bende bir çinli sahibi olarak çinliler olmasaydı bu ülke motor aşkına doyamazdı diyorum.
bende isterdim 15000 TL ye YAMAHA WR250 ye binmeyi ama imkanlar dogrultusunda mondial'de işimi hayli hayli görüyor

son söz olarak bakarsan bağ olur (işini görür)
bakamazsan dağ olur(sanayiden cıkamazsın elinde patlar) diyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst