deer zaten görüntü olarak hoş bir motosiklet. hatta bir ara niyetlenmiştim ama o parayı vermeye acımıştım.
emek verilmiş bu her halinden belli oluyor. depo da sınırda.. biraz daha büyüse iğrençleşecek. alev deseni bilmiyorum ben yapmazdım.. mat siyah zaten oldukça hoş.. o rengi seçerek sadeliği seçiyorsan desene ne gerek var derim..
ama benim bir eşy dememin bir anlamı yok

tamamen sahibinin keyfi

güle güle kullansın.. o kadar da emek var üstünde bu motosikletin. kazasız belasız binebilmesi dileği ile..