Kanuni 152 Deer Modifiye Yapan Bir Arkadaş

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602








Fotolar Hakkında Yorumlarımnız Bekleniyor......

İLK yorumuda ben yapayam barı bence emeğine sağlık çok güzel olmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
oraya depoyu nerden bulmuş nasıl uydurmuş anlayamadım ama tebrik ederim fakat renk hoşuma gitmedi
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bu motor 3. yada 4. sahibini değiştiriyor.depoyu ilk sahibi yaptı..ilk sahibi kaportacı gibi bir işle uğraşıyordu.eski rengi mavi gibi bişeydi.şimdi boyamışlar demek.nerden mi biliyorum bende 4 güne önceye kadar deer sahibiydim :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sıradışı bi scooter, artık daa bi sıradışı olmuş. :) ekzostu da harika. :)
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bende taksimde birgün geçerken gördüm hoşuma gitti siteye koyayım dedim belki görenler olmuştur.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deer zaten görüntü olarak hoş bir motosiklet. hatta bir ara niyetlenmiştim ama o parayı vermeye acımıştım.
emek verilmiş bu her halinden belli oluyor. depo da sınırda.. biraz daha büyüse iğrençleşecek. alev deseni bilmiyorum ben yapmazdım.. mat siyah zaten oldukça hoş.. o rengi seçerek sadeliği seçiyorsan desene ne gerek var derim..
ama benim bir eşy dememin bir anlamı yok :) tamamen sahibinin keyfi :)
güle güle kullansın.. o kadar da emek var üstünde bu motosikletin. kazasız belasız binebilmesi dileği ile..
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
fena değil deer güzel motosiklet gerçekten 3000ytl den satan yerler var şu sıralar cezbediyor :D
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
aaaaaaaaaaaaaa kanka bunu biliyorum yaa ben taksimde duruyo benatton mağzasının önünde depo hoş ama eninde sonunda kanuni altın semer vursan muhabbeti yani
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Düşe kalka, düşe kalka sağı solu hasar alınca böyle çalışmalar ortaya çıkıyor. Mecburiyetten yani... Yine de, emeğe saygı duymak gerek!
Bu motoru küçümsemeyin arkadaşlar; Kanuni'nin en kaliteli modelidir! :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Modifiye güzel de bence biraz gereksiz olmuş... Kullanacagın motorun bu tarz olmasını istiyosan neden kanuni aldın.. gerçi maddi sorunlar fln geçiyo aklımdan da bu modifiyenin de bedavaya yapıldıgını sanmıyorum
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
güzel olmuş...........değişik bir görüntüsü var



Olaya bak o motor benim :) kendi motorumu gordum inanmiyorum

Garaj'da su anda motorsikletim , kendime derbi 125 gpr aldim onun icin onu kaldirdim.

Zaten Mis sokak'da esnafim , evet mavi idi o motorsiklet ilk sahibi fiber isi ile ilgili bir arkadasdi depo onun eseri kucuk bir kaza gecirdim sonra 4 leventte hasan azmanoglu'na goturdum ve 2 ay once Mat siyah'a sifirdan boyattim , uzerindeki eksoz sadece goruntu Honda shadow ses filanda cikarmiyor sadece goruntu

Saygilar

Oh unutmadan yeni aldigim Gpr i da oraya park ediyorum tabi havalar duzgun oldugu surece :)q
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
deer zaten görüntü olarak hoş bir motosiklet. hatta bir ara niyetlenmiştim ama o parayı vermeye acımıştım.
emek verilmiş bu her halinden belli oluyor. depo da sınırda.. biraz daha büyüse iğrençleşecek. alev deseni bilmiyorum ben yapmazdım.. mat siyah zaten oldukça hoş.. o rengi seçerek sadeliği seçiyorsan desene ne gerek var derim..
ama benim bir eşy dememin bir anlamı yok :) tamamen sahibinin keyfi :)
güle güle kullansın.. o kadar da emek var üstünde bu motosikletin. kazasız belasız binebilmesi dileği ile..



Dileklerin icin saol melek ,motorsikletin uzerindeki o alev deseni Hasan abinin israrlari sonucunda oldu illa bi sey olsun istedi madem olucak yap bi sey dedim ve ortaya o cikdi ama motorsikletimin uzerinde hakkaten emek var yani sinyaller aynalar , renk , eksoz ayakliklar vesayre bir cok seyi degistirdim sadece merak icin yaptim bunlari ve bir cok deer kullanicisinin dikkatini cekmeyi basardim , ozellikle Fiber depo icin cok fazla mail ve telefon aliyorum bende motorsikletin ilk sahibi olan Emrah arkadasimin atolyesine yonlendiriyorum

Saygilar.

Çakma race işi way bayaa iii =)



:) Ama goren gercekttende 400 yada 600 diyor haha model ve markayi cozemiyenlerde cabasi :)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
aaaaaaaaaaaaaa kanka bunu biliyorum yaa ben taksimde duruyo benatton mağzasının önünde depo hoş ama eninde sonunda kanuni altın semer vursan muhabbeti yani

benatton pet şop mu:queen:
yoksa rolo beni oro gibim bişimi:p
kanuni diyip geçme, bobcat ve deer kanuninin kaliteli üretim motorlarıdır, diğer çinli modellerinden açık ara farklıdırşar gerek görünüm gerek kalite gerekse ömür açısından:cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Hasan Pinar

İLK yorumuda ben yapayam barı bence emeğine sağlık çok güzel olmuş.[/QUOTE]

-----------------------------------------------------------------------------------

Ilgin icin cok tesekkurler , yorumlarin icinde saol , dikkatini cekip resmedilmeyi basaridik ise ne mutlu bize

aaaaaaaaaaaaaa kanka bunu biliyorum yaa ben taksimde duruyo benatton mağzasının önünde depo hoş ama eninde sonunda kanuni altın semer vursan muhabbeti yani

Altin semerin tam olarak tabiri'de onemli simdi , kanuni markasinin ozellikle Deer icin sinifinda saglam bir yeri oldugunu bir daha dusunmeni isterim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst