APV41 CENGİZ Arkadaşımızın Yeni Makinası

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi hayırlı uğurlu olsun..bak ben bu modeli bilmiyordum:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen:la bu dırahdör be...:queen:

Cengiz abi tarla tapanmı var...ney sürcen bunla...kesin bu kampana kafa alper_tonga sayesinde aldın bu dırahdörü...:queen:

benim rahmetli ebemle aynı yaştadır Allah bilir...bastonu yohmu bunun...:queen:

bizim köydede bi massey ferguson vardı...onun familyasından belli...uzun ömürlü olur bunlar...taş gibi kaya gibi...

hayırlısı olsun...doğru marka ama biraz eski işte....alper tamir edeceği için sorun olmayacak sanırsam...yannız bunlar altını tutamayan ehtiyarlar gibi yağ akıtır...bilginiz olsun...bezini bağlayın...:queen:


ulan ne makaraya sardım ya...çok yaşayım emi...


aslında daha siz bu yaşta diri makina görmediniz...:bounce:


İhtiyar Delikanlıyı 3-5 günden göreceksiniz...:cherry:


sevgili alp bizim iş netleşti...hafta içi olucak inşallah...aman abi sır aramızda...senin usta ellerinden öper bizim işin...


Cenkizzz abeee yakışır sana...kazasız belasız kullan inşallah...:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
abicim cuma akşamı sık sık geyikler döndürdük sadece ama bu tamamen sevincimizdendi, zaten herkesin sevincini anladın sen orda, resim çekmek için kuyruk oluştu makinanın yanında.
gerçekten en az kendi makinamı aldığım zaman (o zaman seninde bunda emeğin vardı) kadar sevindim.
lütfen gezilerde bizden kopma asfattan gidebiliyoz biz, güle güle bin :rendeer:

Geldiğimde bir tur verirsin artık:)

seni onun üstünden indirmek için itafye çağırırız artık,

Senden sonra en çok sevinen benimdir heralde :p

Yakışır benim sayın abime :rendeer:

hayır en çok sevinen benim,
aa dur bi ya senin nickin kırmızıydı dimi, tamam en çok sevinen sensin ondan sonra ikincide benim o zaman,
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
abicim cuma akşamı sık sık geyikler döndürdük sadece ama bu tamamen sevincimizdendi, zaten herkesin sevincini anladın sen orda, resim çekmek için kuyruk oluştu makinanın yanında.
gerçekten en az kendi makinamı aldığım zaman (o zaman seninde bunda emeğin vardı) kadar sevindim.
lütfen gezilerde bizden kopma asfattan gidebiliyoz biz, güle güle bin :rendeer:



seni onun üstünden indirmek için itafye çağırırız artık,





İşte ben miyavlarım o 'beni indirin' demek:cherry:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
hayır en çok sevinen benim,
aa dur bi ya senin nickin kırmızıydı dimi, tamam en çok sevinen sensin ondan sonra ikincide benim o zaman,

Buralarda en çok sevinme yetkisinin bende olduğunu hatırladığına sevindim,eküri meküri demem banlardım yohsam ::pala::::puro::

(Sana kırmızı çok yakışıyor.mp3 şarkısı nı gönderiyorum kendime :p )
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
abicim cuma akşamı sık sık geyikler döndürdük sadece ama bu tamamen sevincimizdendi, zaten herkesin sevincini anladın sen orda, resim çekmek için kuyruk oluştu makinanın yanında.
gerçekten en az kendi makinamı aldığım zaman (o zaman seninde bunda emeğin vardı) kadar sevindim.
lütfen gezilerde bizden kopma asfattan gidebiliyoz biz, güle güle bin :rendeer:



seni onun üstünden indirmek için itafye çağırırız artık,



hayır en çok sevinen benim,
aa dur bi ya senin nickin kırmızıydı dimi, tamam en çok sevinen sensin ondan sonra ikincide benim o zaman,

En çok ben evindim çekülün:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulen alpina_tonga bu düldül 40 hp mi...vay be...ula ben 1991 de mobilete biniyodum be...o zaman bu teknoloci hemi...takdire şayan...7000 devirde 40 hp...enteresan...zamanında vardıda melmeketde almadıkmı sanki...hıh...::miiz::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ulen alpina_tonga bu düldül 40 hp mi...vay be...ula ben 1991 de mobilete biniyodum be...o zaman bu teknoloci hemi...takdire şayan...7000 devirde 40 hp...enteresan...zamanında vardıda melmeketde almadıkmı sanki...hıh...::miiz::


Olm makinayı alan Cengiz.... Bana ne soruyon....:cherry::cherry: Kendisine sorsana....:cat::cat:

Ama biraz yorgun sanırsam alet... Cum günü habire yatıp durdu....:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Buralarda en çok sevinme yetkisinin bende olduğunu hatırladığına sevindim,eküri meküri demem banlardım yohsam ::pala::::puro::

(Sana kırmızı çok yakışıyor.mp3 şarkısı nı gönderiyorum kendime :p )

bende BANderas'dan "BANdıra BANdıra ye beni.wma" şarkısını gönderiim kendime, tehlikeyi daha bi idrak etmek için

En çok ben evindim çekülün:bounce:

sen dur gelirsen sevinirsin , ööle ordan sevinmek yok, bak zaten o mesafeden anca evinebiliyon, daha tam olmamış :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Üstad hayırlı uğurlu olsun..

Kazasız belasız güle güle kullan..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Cengiz kardeşim yeni motorun hayırlı uğurlu olsun,allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin:rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
gülr güle kullan arkadaş bunlar çokmu pahalı aşağı yukarı fiatları nedir?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun.güle güle kullan.bi sorum olacak bu eski makinalar sorun çıkarmıyomu?parçalarını nasıl temin ediyosunuz?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cengiz abi, makinan hayirli ugurlu olsun. Masaallah canavar gibi.

En iyi gunlerde en keyifli surusler yapmani dilerim.
Saygilar...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
güle güle kullan cenkis abim:) klr650'nin bir veriyonu sanırım değilmi,katır gibi motor almışsın,klr nin tipik sesi bunda da varmı,hastasıyım o eksoz sesinin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst