Geldiğimde bir tur verirsin artık![]()
Senden sonra en çok sevinen benimdir heralde![]()
Yakışır benim sayın abime :rendeer:
abicim cuma akşamı sık sık geyikler döndürdük sadece ama bu tamamen sevincimizdendi, zaten herkesin sevincini anladın sen orda, resim çekmek için kuyruk oluştu makinanın yanında.
gerçekten en az kendi makinamı aldığım zaman (o zaman seninde bunda emeğin vardı) kadar sevindim.
lütfen gezilerde bizden kopma asfattan gidebiliyoz biz, güle güle bin :rendeer:
seni onun üstünden indirmek için itafye çağırırız artık,
İşte ben miyavlarım o 'beni indirin' demek:cherry:
hayır en çok sevinen benim,
aa dur bi ya senin nickin kırmızıydı dimi, tamam en çok sevinen sensin ondan sonra ikincide benim o zaman,
abicim cuma akşamı sık sık geyikler döndürdük sadece ama bu tamamen sevincimizdendi, zaten herkesin sevincini anladın sen orda, resim çekmek için kuyruk oluştu makinanın yanında.
gerçekten en az kendi makinamı aldığım zaman (o zaman seninde bunda emeğin vardı) kadar sevindim.
lütfen gezilerde bizden kopma asfattan gidebiliyoz biz, güle güle bin :rendeer:
seni onun üstünden indirmek için itafye çağırırız artık,
hayır en çok sevinen benim,
aa dur bi ya senin nickin kırmızıydı dimi, tamam en çok sevinen sensin ondan sonra ikincide benim o zaman,
ulen alpina_tonga bu düldül 40 hp mi...vay be...ula ben 1991 de mobilete biniyodum be...o zaman bu teknoloci hemi...takdire şayan...7000 devirde 40 hp...enteresan...zamanında vardıda melmeketde almadıkmı sanki...hıh...::miiz::
Buralarda en çok sevinme yetkisinin bende olduğunu hatırladığına sevindim,eküri meküri demem banlardım yohsam :ala:::
uro::
(Sana kırmızı çok yakışıyor.mp3 şarkısı nı gönderiyorum kendime)
En çok ben evindim çekülün:bounce: