[Tekirdağ - MT]

Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
BLOCK bence motor konusunda titiz ol..sana ilk hetapta 600lük motor al demıyorum ama oyle kanunıyle falan filan ugrasma..yanı baslangıç motorum falan diye dusunme..

benımde baslangıç motorum regal raptordu.(250cc) hayraboludan almıstım..ya ben bu motoru nasıl kullancam 250lik falan derken 3 4 ay sonra motor bana yetmemeye basladı...yanı kanuniyle falan motorculuktan sogursun...oralarda illaa bi motordan anlayan biri vardır...masrafların benden gel gidelim motor almaya sen anlarsın de..ozaman işin garanti olur..ama bence YBR al onlar çiçek gibi motor...
bu arada çorludan motorcu arkadaslarım var mesela volkanı tanıyomusunuz..şuan kuryecilik yapıyo..ramzey 125 çift silindirli motoru var ?

meraba arkadaslar bende corludan..
motor almakta acele etme hayırlısı,

bu arada sende hosgeldin arkadasım..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
meraba arkadaslar bende corludan..
motor almakta acele etme hayırlısı,

Dostum Hoşgeldin... bu arada Ybr ler Güzel Makine ... Nisanın İkinci Haftası Napıyoruz Arkadaşlar Ona GÖre Bişeyler Yapalım ya :) Birde Tekirdağda Buluşma DÜzenleyelım Motorcu Arkadaşlar ....
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
biz yine kemancı :pale::pale::pale:
zorla transporterden vaz geçirceniz benı..illaa bi motor aldırcanız bana dimi :pr:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
BLOCK bence motor konusunda titiz ol..sana ilk hetapta 600lük motor al demıyorum ama oyle kanunıyle falan filan ugrasma..yanı baslangıç motorum falan diye dusunme..

benımde baslangıç motorum regal raptordu.(250cc) hayraboludan almıstım..ya ben bu motoru nasıl kullancam 250lik falan derken 3 4 ay sonra motor bana yetmemeye basladı...yanı kanuniyle falan motorculuktan sogursun...oralarda illaa bi motordan anlayan biri vardır...masrafların benden gel gidelim motor almaya sen anlarsın de..ozaman işin garanti olur..ama bence YBR al onlar çiçek gibi motor...
bu arada çorludan motorcu arkadaslarım var mesela volkanı tanıyomusunuz..şuan kuryecilik yapıyo..ramzey 125 çift silindirli motoru var ?



bu arada sende hosgeldin arkadasım..

eyvallah arkadaşım çok saol yaa .. öyle bir şey olursa tabi ki yaa çok memnun olurum ..sizin yardımlarınız olmadan sadece motor konusunda deil tabi aldıktan sonra sizleri görmeye .. tekirdagya muratlıya burgaza geleceğim ..
bu gün sıfır motorlara baktım öyle ödeme şekilleri falan uygun ramzeyin 125 liğini 2700 dedi ama yani ona verceğin parayla daha iyisini alırsın ..
kubanın 150 likti 2700 zeauslan 200 gs ye 4000 lira cekti bide o kymc var 2200 çekti en son çakma cbr ye baktım 3500 lira ve sizlerin dediğini düşündüm ne gerek var ikinci el daha güzelleri var yamaha ollsun honda olsun ama ramzey hakkatten güzel yapmış motoru ..
bu arada volkanı tanımıyorum motorcu tanıdığımda yok zaten çorludan ..


pru-lde sende hoşgeldin arkadaşım ..

by star yapın abi bi şeyler bende fotolarınıza bakarım foruma koyarsanız :)
ben haftaya 6-7 nisanda tekirdağdayım malum açık öğretim sınav var benide çağırdılar :cherry:

onu mu alalım bunumu alalım derken burayıda yardım sayfası yaptım :queen:

saolun arkadaşlar tekrar her şey için ..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
block sorun yok araştır sorun değil kadeşim bu arada haftaya bende sınawdayım ehe :D motorla gelcem hava guzel olursa sınawdan sonra sahile ineriz :D

biz yine kemancı :pale::pale::pale:
zorla transporterden vaz geçirceniz benı..illaa bi motor aldırcanız bana dimi :pr:

huseyin ne kemanı ne kemancısı ... ? Transporter olayını anladımda. .. Keman Mı calıon Yoksa bea :D :queen: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
yok ya ne kemanı..motor yok siz gezilere gitceksınız..bende anca sizin gezi yazılarınıza yorum yapcam....bak kızdım yine :salut: benı baba katili mi etceyniz leennn siz :queen::queen:
bu arada block imkanın varsa markalı motosiklet al...ramzeyle falan ugrasma..al bi CBF 150 yada YBR 125....bu motorlar senın baslangıç motorun olsun...hem 2. el aldıgında zararda etmezsin..örneğin 1500e aldıysan yarın öbürgun 1450 1500e yine satabilirsin.:wiinkk:
ama alcan bi ramzey yada ona benzer motor...2500 civarında para vercen..satarkende 1 milyara satamıcan...verdiğin servis ve parça paraları yanında kar kalcak :farao:

imkanın varsa 2. el temiz bi markalı motor al daha iyi:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
CAnavar Hk Dogru Söylüo.... 4 büyükten birini Al... Yamaha suzuki Kawasaki Honda...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
CAnavar Hk Dogru Söylüo.... 4 büyükten birini Al... Yamaha suzuki Kawasaki Honda...

olm 4 büyük değil 4 büyük japon olcak :p
Yoksa onlardan kaliteli italyanlar var ama çoooookkk para be :queen:

block arkadaşım yamaha rx115 bulabılırsen almanı öneririm şuan ben kullanıyorum 250 cc motorlarla kafa kafaya gidiyor kullanımı harika 115 cc olmasına bakma sakın herşeyiyle orjinal japondurlar..
Fiyatları 2000 ytl civarlarında arızası cıkmaz en büyük arızasını 100 ytl ya yaptırırsın mesela piston sekman krank değiştirmek 95 ytl ye mal oluyor..
motorun ölüsü bile 100 km hıza ulaşıyor..
Bu modelide tercihler arasına al derim
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
iyi geceler arkadaşlar ..
öyle yapıyorum ama italyanlarda bir başka he ..
kısmet yaa .. ehliyeti almam mayıs ortasını bulacağı için biraz daha sakin davranıyorum .. tam toparlarım kendimi sezon geldi diye bi zam zorlanırrıs gene nisan sonu gelmeden almak lazım ..
bu arada hepinizin msnini ekledim .. emrah vermişte zaten msni .. sizinkileride profilden ekledim .. semikara benim bilginize .. :D


by_star hangi okulda gireceksin sınava .. ben ticaret lisesindeyim iki günde .. :D
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
tamam dostum gordum msnini.... ben birinci gunu anadolu lisesinde dier günü fakultede olucam
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
özer haftaya pazar bende fakülte de olucam
haberin olsun
görüşürüz kısmetse
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
özer haftaya pazar bende fakülte de olucam
haberin olsun
görüşürüz kısmetse

tamam dostum... süper olur motorla gelme niyetindeyim sınaw sonrasında oglen gibi belki bi yerde otururuz mt59 cularla ... 13 nisandada edirneye gitmeyi düşünüyoruz bu hafta konuscaz kankilerle :)
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
03-06 nisanda istanbulda tunıng fuarı var..gitcek olan var mı

bu arada dusundum tasındım...yerim transporter'ini...ben alcam motor...nisan mayıs gibi 5 6 milyara kadar bi KTM yada ona yakın bişey alcam...bu sefer gözu kararttım..evden kovulmak pahasınada olsa motor alcam:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
03-06 nisanda istanbulda tunıng fuarı var..gitcek olan var mı

bu arada dusundum tasındım...yerim transporter'ini...ben alcam motor...nisan mayıs gibi 5 6 milyara kadar bi KTM yada ona yakın bişey alcam...bu sefer gözu kararttım..evden kovulmak pahasınada olsa motor alcam:pale:

hüseyin kankam .. :queen: evden mevden kovmuolar hikaye onlar... :p hayırlısı iile al bu arada tunning fuar bizim açıköğretim sınavlarına uz gelio öyle olmasaydı bizz gitcektik ama saglık olsun ... :bounce: bu arada almadan önce bizede söyle sor kanka ona göre bişiler al yani bi bilenle seçimini yap.. FAruk olsun ben olaym fark etmez.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
valla buyuk araştırma içersindeyım..şu KTM'lere çok zahmetlı motor diyolar ama bakcaz artık..yazın uçmakdere yollarından tozu toprağı karıştırarak şarkoy'e buz gibi sulara atlamak ıstıyom::145::...:bounce: geçen seneki gibi kumsalda 2 tane hatun gorup gaza gelip::winkwink kumsala motorla girmek ıstıyom..bekçi dayının benı kumsaldan kovmasını istiyom ::blusssh:
Kumbağda en yuksek yangın rampalarını motorla cıkıp sonra yürürken düşmek ıstıyom ::eek:uups::
yok yok bana bi motor lazım abi..kanım kaynıyo...
şimdi almayı dusunmuyorum ama bu sene öss gircem ::eek:ku:: şimdi gidip motor alırsam bizim öss yalan olur. şöyle mayıs sonuna doğru alcam bişeyler...hem bizim dukkan işleride iice bi açılsın...
almadan once size danışcam tabi..ayıp ediyosunuz ::kalbim::
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bilader smile li ler bütün herseyi ortaya koyuyo .. :D Süper yha

Arkadaşlar Merhaba Mt_Tekirdağ/Muratlı Grubu Olarak 13 Nisan Pazar Günü Edirneye Gitmek İstiyoruz..Gelen Olurmu Sizden Acaba Hem Kaynaşmış oluruz,Hem Edirneyi Gezeriz hem Ciğer Yeriz hemde Tuna Boyunda Kahve içeriz... Bekliyorum Katılımları Ona göre bi Organizasyon Yapmak istiyoruz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst