BLOCK bence motor konusunda titiz ol..sana ilk hetapta 600lük motor al demıyorum ama oyle kanunıyle falan filan ugrasma..yanı baslangıç motorum falan diye dusunme..
benımde baslangıç motorum regal raptordu.(250cc) hayraboludan almıstım..ya ben bu motoru nasıl kullancam 250lik falan derken 3 4 ay sonra motor bana yetmemeye basladı...yanı kanuniyle falan motorculuktan sogursun...oralarda illaa bi motordan anlayan biri vardır...masrafların benden gel gidelim motor almaya sen anlarsın de..ozaman işin garanti olur..ama bence YBR al onlar çiçek gibi motor...
bu arada çorludan motorcu arkadaslarım var mesela volkanı tanıyomusunuz..şuan kuryecilik yapıyo..ramzey 125 çift silindirli motoru var ?
bu arada sende hosgeldin arkadasım..
eyvallah arkadaşım çok saol yaa .. öyle bir şey olursa tabi ki yaa çok memnun olurum ..sizin yardımlarınız olmadan sadece motor konusunda deil tabi aldıktan sonra sizleri görmeye .. tekirdagya muratlıya burgaza geleceğim ..
bu gün sıfır motorlara baktım öyle ödeme şekilleri falan uygun ramzeyin 125 liğini 2700 dedi ama yani ona verceğin parayla daha iyisini alırsın ..
kubanın 150 likti 2700 zeauslan 200 gs ye 4000 lira cekti bide o kymc var 2200 çekti en son çakma cbr ye baktım 3500 lira ve sizlerin dediğini düşündüm ne gerek var ikinci el daha güzelleri var yamaha ollsun honda olsun ama ramzey hakkatten güzel yapmış motoru ..
bu arada volkanı tanımıyorum motorcu tanıdığımda yok zaten çorludan ..
pru-lde sende hoşgeldin arkadaşım ..
by star yapın abi bi şeyler bende fotolarınıza bakarım foruma koyarsanız

ben haftaya 6-7 nisanda tekirdağdayım malum açık öğretim sınav var benide çağırdılar :cherry:
onu mu alalım bunumu alalım derken burayıda yardım sayfası yaptım :queen:
saolun arkadaşlar tekrar her şey için ..