oohh valla elalemin GS 500'ü var geziyo ::sluu::
şimdi sen bana hava mı yapıyon bakiim ::miiz:: yok benım motorum var, yok efendim 0 far ve granajım var, hay allah işte insanın motoru olması zor şimdi muayene falan tarzlarında ::miiz::
(ŞAKAAAAAAAA)

::151::::151::::151::::151::::151::::151::
hadi bakalım Faruk bey motoruna kavustun sanıyorum

...2 aydır motorsuz motorsuz gezdin artık evin içinde bile motorla gezersin

(yani ben olsam oyle yapardım) ::shifty2:
Neyse hayırlısı olsun faruk...:cat::cat:artık senı yollarda görmek istiyoruz

Bu arada bu cuma değil bidahaki cuma yani maysın 1'ine mi geliyo 2'sine mi geliyo cuma...ogün ben şarkoye gitcem motorlar eğer gelmek isteyen varsa takılın peşime ::fool::::fool::::fool::::fool::
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
ya arkadaşlar benım aklıma bişey geldi ::gozluk:: edirne MT'ye bakıyorum KIRKLARELİ MT'ye bakıyorumda gerçekten cansız olan tek MT biz değiliz...bu yuzden EDİRNE,KIRKLARELİ,TEKİRDAĞ gibi ayırmayalımda TRAKYA MT yapalım ::friends: hem başka sehirdeki arkadaslarlada daha yakın oluruz hemde muhabbet cıkar... ::cheeeeer
E sizin fikirleriniz nedir ???