- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 166
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar yunuslara alınmış bulunmaktayım,temmuz ayı gibi sitede yaptıgım bu duaya amin diyen arkadaşlara yemek ısmarlayacagım lütfen benimle irtibat kursunlar:queen::queen::queen:
ilk işim ehliyetsiz,kasksız,tehlikeli bir şekilde motosiklet kullananların motosikletlerini bağlamak,motorculara eziyet eden sürücüleri cezaya boğmak olacak.irtibatı koparmayalım,herkese saygılar
ilk işim ehliyetsiz,kasksız,tehlikeli bir şekilde motosiklet kullananların motosikletlerini bağlamak,motorculara eziyet eden sürücüleri cezaya boğmak olacak.irtibatı koparmayalım,herkese saygılar
Son düzenleme: