- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
Honda CBR600F motosikletim için Siyah - Double Bubble ön cam almayı düşünüyorum. Bu konuda kalite olarak kendisini kanıtlamış 2 tane marka var zaten; Puig ve Zero Gravity.
Puig fiyat olarak 10€ (20 YTL civarı) kadar daha pahalı. Bu iki cam arasında herhangi bir fark var mıdır, kalite vs. hangisini almalıyım sizce?
Bilgisi olanlara tavsiyeleri için şimdiden teşekkür ederim.:cat:
Puig - 170 YTL (Mototaş)
Zero Gravity - 150 YTL (Mototal)
Bir de elinizde temiz olarak mevcutsa ve satmak isteyen arkadaşlarım olursa, daha hesaplı olması açısından 2. el olarak almayı da düşünebilirim.
Honda CBR600F motosikletim için Siyah - Double Bubble ön cam almayı düşünüyorum. Bu konuda kalite olarak kendisini kanıtlamış 2 tane marka var zaten; Puig ve Zero Gravity.
Puig fiyat olarak 10€ (20 YTL civarı) kadar daha pahalı. Bu iki cam arasında herhangi bir fark var mıdır, kalite vs. hangisini almalıyım sizce?
Bilgisi olanlara tavsiyeleri için şimdiden teşekkür ederim.:cat:
Puig - 170 YTL (Mototaş)
Zero Gravity - 150 YTL (Mototal)
Bir de elinizde temiz olarak mevcutsa ve satmak isteyen arkadaşlarım olursa, daha hesaplı olması açısından 2. el olarak almayı da düşünebilirim.
Son düzenleme: