- Katılım
- 15 May 2006
- Mesajlar
- 6
emrecim slm
ya sana zahmet beni bilgilendirimisin bu konuda bende aynı parçaları alamak istiyorum fakat ben hatayda olduğum için buralarda pek yok msn e eklersen sevinirim [email protected] adresim
Teşekkür ederim Tuğper' cim
Evet arkadaşlar, görüldüğü üzere cam tercihimi Puig' den yana kullanmış bulunmaktayım. İncelemelerim sonucunda Zero'dan biraz daha kalın ve kaliteli göründüğü izlenimine kapılıp bu camı aldım. Sabah erkenden eski camı çıkartıp yenisini monte ettim. Cillop gibi oldu bence, en kısa zamanda resimleri eklemeye çalışacağım
Bu hafta bayağı bir değişiklik yaptım zaten motorda,
Ön sinyalleri ledli gömme sinyal yaptım, arkaları da karbon görünümlü daha ufakça ledli sinyallerle değiştirdim, bir de double bubble cam takınca, oldukça çehresi değişti motorun çehresi diyebilirim. Bakalım beğenecek misiniz![]()
ya sana zahmet beni bilgilendirimisin bu konuda bende aynı parçaları alamak istiyorum fakat ben hatayda olduğum için buralarda pek yok msn e eklersen sevinirim [email protected] adresim