"Puig" mi yoksa "Zero Gravity" mi?

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Selam arkadaşlar,

Honda CBR600F motosikletim için Siyah - Double Bubble ön cam almayı düşünüyorum. Bu konuda kalite olarak kendisini kanıtlamış 2 tane marka var zaten; Puig ve Zero Gravity.

Puig fiyat olarak 10€ (20 YTL civarı) kadar daha pahalı. Bu iki cam arasında herhangi bir fark var mıdır, kalite vs. hangisini almalıyım sizce?

Bilgisi olanlara tavsiyeleri için şimdiden teşekkür ederim.:cat:


Puig - 170 YTL (Mototaş)

Zero Gravity - 150 YTL (Mototal)


Bir de elinizde temiz olarak mevcutsa ve satmak isteyen arkadaşlarım olursa, daha hesaplı olması açısından 2. el olarak almayı da düşünebilirim. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hangisi güzel duruyorsa motorunda onu tak. bizim ninjaların birinde Zero Gravity siyah cam var güzel köşeleri cizgili hoş. ikiside aynıysa fark yoksa ucuz olanı seçerim ben:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Tip olarak ikisi de aynı bildiğim kadarıyla, yalnız bir arkadaşımın, Puig biraz daha sağlam bir cam dediğini duymuştum, tabi ne derece doğru bilmiyorum..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
batu nun dediği gibi kalite olarak bi fark yok aralarında, hangisini beyeniyosan:wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Eski motorumda puig cam vardi. 195km/h giderken ondeki aractan gelen bir tas cama carpti ve sekti. Ne kirilma oldu nede derin bir cizik. Acikcasi Puig cami takmak ta cok basitti motoruma hic zorlanmamistim. Kullandigim icin Puig cami tavsiye edebilirim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İnternette biraz araştırdım, bu markaları bu firmalar getirdiği için, fiyat olarak daha düşük alma şansım yok sanırım.
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
60
puig in fiyatı daha uygun hem de bana daha kaliteli gibi geldi daha kalın ve kenar bağlantı noktaları daha sağlam tok bir görüntüsü war bende de zero war ama puig daha iyi

ayrıca zero nun neredeyse 2 katı kalınlıgında
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
puig in fiyatı daha uygun hem de bana daha kaliteli gibi geldi daha kalın ve kenar bağlantı noktaları daha sağlam tok bir görüntüsü war bende de zero war ama puig daha iyi

ayrıca zero nun neredeyse 2 katı kalınlıgında



Yalnış okumuşsun sanırım, aslında Zero daha uygun fiyat olarak :) Ama dediğin gibiyse eğer, Puig almak daha mantıklı anladığım kadarıyla.:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Aslında 600 F'e cam filmi olabilir :)

Çizilmez, Amerikan cam filmi çektirebilirsin. (camı fazla oval değil gibi)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
puig de zero da çok kullanılan camlar.ayrıca fiyat farkı olduğunu bilmiyordum.fuardan önce sorduğumda her ikisi için de 120 dolar demişlerdi ancak ellerinde olmadıklarını söylemişlerdi.ama nedense fuarda heryer puig ve zeroydu.fiyatının artmasından kaynaklanmıyordur eminim (!)bence her ikisini de takabilirsin aralarında fark yok.benim önceki motorumda zero vardı şimdi de kappa var.kappayı da 120 dolara aldım güzel bi cam.şu anki fiyatı daha uygunsa tavsiye ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
emre;puig camın hayırlı olsun,birde burada diyeyim kardeşim, bide takınca fotolarını atarsın süper olur 4 köşe olur:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Teşekkür ederim Tuğper' cim :)

Evet arkadaşlar, görüldüğü üzere cam tercihimi Puig' den yana kullanmış bulunmaktayım. İncelemelerim sonucunda Zero'dan biraz daha kalın ve kaliteli göründüğü izlenimine kapılıp bu camı aldım. Sabah erkenden eski camı çıkartıp yenisini monte ettim. Cillop gibi oldu bence, en kısa zamanda resimleri eklemeye çalışacağım :)

Bu hafta bayağı bir değişiklik yaptım zaten motorda,
Ön sinyalleri ledli gömme sinyal yaptım, arkaları da karbon görünümlü daha ufakça ledli sinyallerle değiştirdim, bir de double bubble cam takınca, oldukça çehresi değişti motorun çehresi diyebilirim. Bakalım beğenecek misiniz :)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Teşekkür ederim Tuğper' cim :)

Evet arkadaşlar, görüldüğü üzere cam tercihimi Puig' den yana kullanmış bulunmaktayım. İncelemelerim sonucunda Zero'dan biraz daha kalın ve kaliteli göründüğü izlenimine kapılıp bu camı aldım. Sabah erkenden eski camı çıkartıp yenisini monte ettim. Cillop gibi oldu bence, en kısa zamanda resimleri eklemeye çalışacağım :)

Bu hafta bayağı bir değişiklik yaptım zaten motorda,
Ön sinyalleri ledli gömme sinyal yaptım, arkaları da karbon görünümlü daha ufakça ledli sinyallerle değiştirdim, bir de double bubble cam takınca, oldukça çehresi değişti motorun çehresi diyebilirim. Bakalım beğenecek misiniz :)

resimleri bekliyoruz.................
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim Tuğper' cim :)

Evet arkadaşlar, görüldüğü üzere cam tercihimi Puig' den yana kullanmış bulunmaktayım. İncelemelerim sonucunda Zero'dan biraz daha kalın ve kaliteli göründüğü izlenimine kapılıp bu camı aldım. Sabah erkenden eski camı çıkartıp yenisini monte ettim. Cillop gibi oldu bence, en kısa zamanda resimleri eklemeye çalışacağım :)

Bu hafta bayağı bir değişiklik yaptım zaten motorda,
Ön sinyalleri ledli gömme sinyal yaptım, arkaları da karbon görünümlü daha ufakça ledli sinyallerle değiştirdim, bir de double bubble cam takınca, oldukça çehresi değişti motorun çehresi diyebilirim. Bakalım beğenecek misiniz :)

ben çok beğendim böcümüzü şahsen bizzat kendim olaraktan :p :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst