yeni motorumu aldım 2008 1000 RR ( mavi)

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
.......................................... :queen:

Abim kufurmu ettın yoksa 25 carehterımı doldurdun anlamadım neyse :queen::queen:


:queen::queen::queen: abim baska fuarlarada beklerıs ama ılla fuara beklemeyıs baska zmnlarda gel abım :rendeer:

o nasıl soru kankacım :cherry::cherry::cherry::cherry:

abım ozellıklerını merak ettımde :queen::queen::queen:

kuzen bu dünyada senin cönevarın yaktıgı kadar yagı kimse yakamaz :queen:

cok doqru :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
vay supermiş güle güle kullan :) gece gece iyi güldürdün bizi :mrgreen:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
yeni teknoloji böle artık.. küçük veriolar... akşamdan suya bastırıosn.. sabaha büyüyo :mrgreen::queen::p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
helal olsun yedin bizi :mrgreen:.bende gerçekten yeni motor alşmış diye hevesle baktım,tabi sonuç :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bunu kolumun altına sıkıştırdığım gibi vıııınn kopuk uçurtma..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ben cok korkti ve topıcden de cok korkti onun ıcın kactım daha yasın kucuk :( bı buyuyumde :queen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
off ne motor almışın be biraz büyük gibi geldi alışırsın ama ya nolcak :queen:
ilk konunun başlığında off dedim yeni çıktı adam almış .bide ne göreyim :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
hayırlı olsun güle güle kullan hatta aragaz cekip egzoz patlatıyodun standın önünde:mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
Bu başlıkları artık okuyunca yine altından ne çıkacak diye bakıyorum artık...İşin suyu çıktı sırf geyik olmaya başladı.
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
olum bende aldım uzaktan kumandalısını ama :):):) 500rr hayırlı olsun kanka
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuh one olm len :cherry: arkaya manita sığarmı bunun :queen:

bu arada arklar jesse de kaybettınız benım mağazaya geldi dün :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topiği okuyunca valla gayri ihtiyari yuhh oha be dedim
Resmi görünce cüşş dedim, afedersin ehehe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst