yeni motorumu aldım 2008 1000 RR ( mavi)

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
40 yılda bir ziyaretine geldim yoktun...nerdeydin ulan zındık...:)bak sen yoksun diye uyuz oldum Eminede uğramadım...

abi bilki kapının onünde makina yok ben içerde yok baktın kırmızı bi cengaver duruyo dal içeri .. baktın başka motor var gene dal içeri .. baktın güzel kızlar duruyo gelmene gerek yok :queen::queen::queen:

artçı alıyo musun buna kardis?

(artçıyı da sırtına mı atıyosun? kehkeh)

(((((:) sen gel beraber rimel alırız:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kapıda siyah bir cbf 600 vardı...gayet şık duruyordu..senin düldülü daha dünya gözüyle göremedik..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst