- Katılım
- 26 Şub 2006
- Mesajlar
- 3,292
- Konu Yazar
- #61
40 yılda bir ziyaretine geldim yoktun...nerdeydin ulan zındık...bak sen yoksun diye uyuz oldum Eminede uğramadım...
abi bilki kapının onünde makina yok ben içerde yok baktın kırmızı bi cengaver duruyo dal içeri .. baktın başka motor var gene dal içeri .. baktın güzel kızlar duruyo gelmene gerek yok :queen::queen::queen:
artçı alıyo musun buna kardis?
(artçıyı da sırtına mı atıyosun? kehkeh)
(((((
Son düzenleme: