- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
ya Bmw Nin bi Modeli Vardı Aynı Ona BenzetmişLEr ... Depo Kapağı Bile Selenin yanında yaa :S Ben Kimsecikler Yokken Eni Kunu İnjeledim
motoru Kanuni Seyhan 250 c ler gibi onlarla aynı ... kmsi 160 tı... Çok büyük Duruyo Yalnız... Heybetli bişey.. Bide Yerli Üretimmiş 







































































