Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ya Bmw Nin bi Modeli Vardı Aynı Ona BenzetmişLEr ... Depo Kapağı Bile Selenin yanında yaa :S Ben Kimsecikler Yokken Eni Kunu İnjeledim :) motoru Kanuni Seyhan 250 c ler gibi onlarla aynı ... kmsi 160 tı... Çok büyük Duruyo Yalnız... Heybetli bişey.. Bide Yerli Üretimmiş :D
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
yok abi gördümde Tipim diil muhaa :cherry: Hem Arora Sevmiyorum ben.. BMW ' DE Bİ Hatun Vardı Aman Allahım sohbet Ettik Bide Fotoraf Çekildik Günün Anlam ve Önemini Belirten :mrgreen: O Pozu Herkese Vermez Koysammı KOymasammı Die Düşünüyorum Müdür :D :queen:

Sen Koy bakalım kımmıs ınsallah tandık cıkmaz vallaaa...

Ya bu arada elımde 150 tane fotograf var ama koymak bayaa zahmetlı :) bıde herkez koymus aynı motorları koysammı dıe dusunuormm
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok güzel ve kaynaşmalı bir fuar oldu ist. dışı tüm misafirlerimiz çok güzel görüntüler oluşturdular hepsinin ayaklarına sağlık:cat:

bi kaç parçada ben resim atiim size buyrun biraaz karışık ama idare edin işte:p

1000873zh6.jpg


1000875vn4.jpg


1000876hu4.jpg


1000877ek0.jpg


1000878rt9.jpg


1000880qx7.jpg


1000879rw3.jpg


1000881dh9.jpg
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
dün saat 12 de bursadan basabas arabayla geldim fuara yetişmek için ne yazıkki kız arkadaşımıda getirdim bir daha bu hatayı asla yapmam 1 saat sonra çıktım fuardan
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
dün saat 12 de bursadan basabas arabayla geldim fuara yetişmek için ne yazıkki kız arkadaşımıda getirdim bir daha bu hatayı asla yapmam 1 saat sonra çıktım fuardan

işte ne yazıkkı bazı firmalar satış için yapıcakları gösterilerin dozunu kacırdı resmen striptease cluba gırmıs gıbı oluosun ve buda motor meraklılarının hevesını kursagında bırakıyo helekı yanınzda kız arkadasınız varsa erken bıten bır fuar oluo benımde kız arkadasım makınamdakı fotolara tek tek baktı bakalım hıc manken fotosu varmı dıe :) Yoktu tabıı 1 tane bıle motorda oturan dahi manken fotosu yokk ;)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
GKN ile Tanıstık .. Harbi Cocuqmussun :)) En Azından Mtden Bi Tanıdıgımız vAr uzaklardan... MEtehan Abi ile Gorusmek Kısmet Olmadı Saglık olsun.. Gezilerde Artıkın... bu arada bende bi tane hatunla Gayet samimi Bi fotoraf Çekildim:D Bende Mi Abaza Kategorisine giriyorum ? Aman Allahım :pr:

kardeş sözmüz meclisten dışarı kimse üstüne alınmasın sözmüz size değil her gördüğü kadınla foto çektiren o kadınların olduğu stanlardan ayrılmayan arkadaşlara :cat::cat:

bendiz sizle tanışamadığıma üzüldüm işin aslı...

Sansar :pkardeşimin yanına gideceğim zaten...berabe

yazada Tekirdağdayım nşallah...Muratlıya akarız Gültekinle...:cat:


bu arada benim bi dene fotom yok...yönetim uyuma üyeye sahap çık...:salut:


Cengiz abi alper tunganın emaneti aldınmı kaça merak ettim...bana talimat verdi...seni takip edem diye...kazık yemesin dedi...:queen:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
resimler gelmeye dewam ediyorrrr:queen::queen:

muhteşem taksim buluşması:cat:
bi muhabbet bi muhabbet:rendeer:
1000885ly6.jpg


1000886sx1.jpg


1000887ty0.jpg


1000888al9.jpg


1000889jr9.jpg


1000890ig0.jpg


1000891aq9.jpg


1000892jy5.jpg


1000895fz0.jpg


1000896hl6.jpg


1000897vt1.jpg


1000898cm3.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Önemli Duyuru...

Bugün Seyrantepe Polis Lojmanlarından tanıdığım eski komşum bir polis memuru abim dedi ki...Honda ve Emniyet arasında 70 adetlik bir 2008 Transalp anlaşması olmuş...sonra ihale iptal edilince 70 Adet makine elde kalmış...fakat makinelerin bir kaç sinyali farklı emniyete özel olarak...bu nedenle 0 malları Fabrika 14.000 ytlden veriyormuş...bir tane almayı düşünüyormuş...ne derece doğru bilmiyorum...yakında makinayı görürsün dedi vs vs..benim bayinin haberi yok mesela...aklınızda olsun...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bendiz sizle tanışamadığıma üzüldüm işin aslı...

Sansar :pkardeşimin yanına gideceğim zaten...berabe

yazada Tekirdağdayım nşallah...Muratlıya akarız Gültekinle...:cat:


bu arada benim bi dene fotom yok...yönetim uyuma üyeye sahap çık...:salut:


Abim Basımız ÜStünde Yeriniz Var .. Mayıs Sonu için Şenlikler var burda 3 gün 2 gece :) Bi organizasyon düşünüyoruz Extrema ilede Bakalım Ya kısmet... Nisan Ayında Şekillenir Sanırsam :queen:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
fuara gitmiş kadar olduk emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679






Biri mondialin 400 lüğünü sormuştu.
Fiyatını sordum. Henün net değil ama 7-8 bin ytl olacağını söylediler. :wiinkk:

 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
resimlerre dewam

rock forever::xrock::
1000899hf5.jpg


1000900js1.jpg


1000901qz1.jpg


1000902jt3.jpg


1000903th1.jpg

işte tanıdık iki sima:queen:
1000905ah2.jpg


1000906sq0.jpg


1000907fu8.jpg


1000908po5.jpg


1000909he1.jpg

küçük iboda bizim standı toplamaya yardım etti:queen::queen:
1000910pl9.jpg


1000911pe0.jpg


1000912am3.jpg

işte standın son hali kapadık gidiyoruz
bir dahaki fuarda görüşmek üzere arkadaşlar:queen::queen:
1000913wk9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Cengiz abi yorum yapmadan yorum yapmicim:)
Zonguldak Mt canlansın 1 tane abimiz geldi yalnızca...
İzmirliler bu fuardada gösterdiler kendilerini , harika vakit geçirdik...
Birlikte daha da çok fuarlarda gezmeler....
Kayıp mod Mert de zahmet olmuş geldi de gördük:)

Beni getirip götüren
nazımı çeken herkese de teşkür:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım bende geldım ama bazı arkları göremedim onlara slm mı söledım :mrgreen: bu arada abımı göremiyordum ne zamandan beri fuarda nasip oldu kendisini görmek :p
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
alpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr
nerde resimler yavvvvvvvv :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst