- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
beter ol az bile sana
kızımcım tavlayla olsaydı bu işler pistlerde görürdük seni otururken değil giderken icraat lazım bize
Ozaman sen artık tavla oynamazsın.. Tavla defterini ebediyete kadar kapatman tavsiye olunur :mrgreen:
Sen çık pistlere de biz izleyelim azcık
