Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
84
fuar

selam millet yaklaşı 2 aydan beri üyeyim buraya ilk yazımı buraya yazacaım..:Dcuma ve cumartesi günleri fuardaydım bende çok hoştu o atmosfer biras baş ağrıttıysada:p neyse gidemeyenler üzülmesin bi sürü foto eklicem yarın:cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Konuyu Toplam 34 üye okuyor. (34 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)

nitrious81, aybiketa, mete_han, duyulmaz, xmen, guido, B_ura_K, cenk_celil, serdar23_Bilgem, BRAVA, karpatkurdu, olcaytoshow, ErTech, arbys, strange, mukefe, muratdiksöz, Cyberm, muratk, aysbergtuna, megadeth, murat81, alonso, keahguner, Terrorizer, By_StaR, kzablanca, ersinernesto, nadin, mrtaydin, nuwamda, CİHAN, highpower, alperiz

Hey Maşallahh :)
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT standı gerçekten harika olmuştu, tebrik ederim arkadaşlar..

Eski dostları görmek de çok güzeldi, sevgiyle selamlarım..
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Berbat bir fuardı. :farao:

Gürültü, gürültü, gürültüüü. Kafamız şişti ya.

Ne yanındakilerle bir çift laf edebiliyorsun, ne stand görevlisiyle istediğin gibi konuşabiliyorsun. Bir şey öğrenmek için sen ona, o sana bağırıp duruyor.

Bu kadar yolu gittik ki sanal ortamda merhaba ettiğimiz kişilerle, gerçek ortamda bir çay içecek kadar hoşbeş edelim. Heyhat ne mümkün; fuarda değil de panayırdayız.Lütfü Kırdar'daki fuar, çeşit azlığına rağmen daha güzel, daha verimli geçmişti.

Biz mortosiklet sevdasıyla kalktık gittik ama kendimizi büyük bir striptiz salonunda, et pazarında bulduk.Yazıklar olsun. Eşimi öyle bir ortama soktuğuma bin pişman oldum. Çoğu motorun yanına o kadınlar yüzünden yanaşamadık bile.

Kadınları bulundurmayınca, motor sevdalılarının ilgi göstermeyeceğinden mi endişe ediyor fuar organizatörleri ?

O kadınlar yüzünden, motosikletle alakası olmayan kişilerin de oraya akın edeceğini düşünemiyorlar mı ?

Striptiz gösterisi seyretmek isteyenlerin gideceği başka mekanlar varken, fuara taşımanın anlamı nedir ?
_________________
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
ya custom chopper standındaki hello kitty chopperı çeken yok mu :)

Valla resimler arasında görmüştüm ama al bide benim çektiğim olsun ;)
pict4132pr1.jpg


Buda benim çektiğim avatarlık foto :):queen:
pict4208ik0.jpg
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Berbat bir fuardı. :farao:

Gürültü, gürültü, gürültüüü. Kafamız şişti ya.

Ne yanındakilerle bir çift laf edebiliyorsun, ne stand görevlisiyle istediğin gibi konuşabiliyorsun. Bir şey öğrenmek için sen ona, o sana bağırıp duruyor.

Bu kadar yolu gittik ki sanal ortamda merhaba ettiğimiz kişilerle, gerçek ortamda bir çay içecek kadar hoşbeş edelim. Heyhat ne mümkün; fuarda değil de panayırdayız.Lütfü Kırdar'daki fuar, çeşit azlığına rağmen daha güzel, daha verimli geçmişti.

Biz mortosiklet sevdasıyla kalktık gittik ama kendimizi büyük bir striptiz salonunda, et pazarında bulduk.Yazıklar olsun. Eşimi öyle bir ortama soktuğuma bin pişman oldum. Çoğu motorun yanına o kadınlar yüzünden yanaşamadık bile.

Kadınları bulundurmayınca, motor sevdalılarının ilgi göstermeyeceğinden mi endişe ediyor fuar organizatörleri ?

O kadınlar yüzünden, motosikletle alakası olmayan kişilerin de oraya akın edeceğini düşünemiyorlar mı ?

Striptiz gösterisi seyretmek isteyenlerin gideceği başka mekanlar varken, fuara taşımanın anlamı nedir ?
_________________

Aynen katılıyorum hele ki çıkarken standın birinde dans şovu bile gördük ne alakaysa motosikletle..
Şovun başlamasıyla birlikte herkez standa akın etti..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Fuar ile ilgili en guzel sey bugun Yesilkoy Rone Park'ta yaptigimiz kahvaltiydi. :mrgreen: Alper'e (Alpertim) bir onceki aksam bizleri haberdar ettigi icin tesekkur ederim.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
veee fuarı bitirdik. Katılan standımızı ziyaret eden destek olan yardımcı olan herkese çok teşekkürler. Çok yorulduk ama deydi. Görüşmek üzere. :cat:

p1090349yu5.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Siz bir ailesiniz ne güzel...:pMert nereye bakıyon haco...elin işte gözün oynaşta...:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
MT standı gerçekten harika olmuştu, tebrik ederim arkadaşlar..

Eski dostları görmek de çok güzeldi, sevgiyle selamlarım..
:cat::cat::cat::cat::cat:

stant gerçektende güzeldi ortamda çok güzeldi (yüksek ses gürültüsü hariç)ne zamnadın göremediğim arkadaşları görmüş olduk seninde yüzünü unutmuştuk aybik iyi oldu geldiğin

katılan ve emeği geçen herkeze teşekkürler görüşmek üzere

Siz bir ailesiniz ne güzel...:pMert nereye bakıyon haco...elin işte gözün oynaşta...:p

ulen amma pot kırmışım bee kim çekmiştin lem bu fotoyu :p:p:p:p

yok abi wella pilla öle bişi yok sadece fotoğref zamansız çekilmiş :queen::queen::queen::queen:

veee fuarı bitirdik. Katılan standımızı ziyaret eden destek olan yardımcı olan herkese çok teşekkürler. Çok yorulduk ama deydi. Görüşmek üzere. :cat:

p1090349yu5.jpg

erhan alcağın olsun bu resimin düzgün olanı yokmuydu tabiki vardı mahsus bunu koydun dime çıkma karşıma sakın bittin sen :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
43
Geçen Sene Bilmem ne marka bilmem ne model motoru incelemek için alete yaklaştım.Üstünde bilmem hangi ülkenin vatanaşı olan ve doğallıktan gram nasibini almamış boya küpü bir bayan cins cins hareketler yapıyordu.
Benim ise amacım motorun silindirine doğru yakın bi inceleme yapmaktı.O bayanı gördükten sonra ne markaya ne de firmaya saygım kalmadı.Hissettiğim tek şey mide bulantısı idi.
Ne olursa olsun motosiklet bir yaşam biçimidir.Hepimiz araba kullanırız,hepimiz otobüse bineriz,hepimiz yolda yaya yürürüz.
Ama bazılarımız motosiklet kullanır.
O fuar resimlerinde arka planlarda kızların teşhir ettikleri vücutlara tuhaf hormonal dengelerinin esiri olmuş bakışları görmemek içten değil.
Ben oraya manken poposu değil motosiklet görmeye gidiyorum.
Üstüne top model oturdu diye kimse Arora almaz.(marka karalaması değil yanlış anlaşılmasın)
Çevresinde Sakallı 50 yaş üstü şef motorcular takılıyo diye de kimse Yamahadan vazgeçmez.
Motoshow motosiklet ve ürünleri teşhir fuarıdır.Teşhir olaynı konuyla alakası olmayan vatandaşın anlayacağı seviyeye indirmemeliyiz.
Bunlara prim verdikçe Yeni yetişen genç motorcu arkadaşlarımıza motosikleti sadece kızlara hava atma,artistlik yapma ve kız tavlama aracı gibi tanıtmaktan öteye gidemeyeceğiz.Genç yaşlar tehlikelidir unutmayalım özentiler uğruna 600 lük motorlarla başlayıp genç yaşta hayatını kaybeden kardeşlerimizi hatırlayalarak bu sektörü daha bilinçli bi şekilde kalkındıralım
.

Lafım Resimleri Çekenlere ve yayınlayanlara değil.Bu zihniyeti normalmiş gibi kabullendiren kuruluşlaradır


bumudur budur... :rendeer::cat:

arorada göz göregöre bmw nin taklitini yapmışş e yuh artık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Fuarın en eylenceli alanımı? Tabiki MT Standı! :mrgreen:
dsc00361ff2.jpg


Vede Meşhur R6'nın eksoz patlatma sırasında erittiği MT Afişi
dsc00372jr8.jpg


Bence biraz gürültü dışında çok hoş bi fuardı, MTden bikaç kişiyle daha tanışmakta işin ekstra iyi tarafı :mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
erhan alcağın olsun bu resimin düzgün olanı yokmuydu tabiki vardı mahsus bunu koydun dime çıkma karşıma sakın bittin sen :p:p

Seni mi kırcaz tırt motorcu al bakalım :rendeer:
p1090348smallud9.jpg


p1090346smallbm8.jpg


MT logosunu egzozuyla eritenler Tuncerle olayı belgeledik korkun bizden :)
p1090366smallxr6.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst