Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
yarın fuara gidicek arkadaşlar yada mondial standında bu motorn fotosunu ceken elinde bulunan varsa ekleyebilirmi aşşagıda modelin uzaktan bi resmi var belki hafıza kartınızda vardır anımsatma yapsın diye ekledim...

sachs marka X-Road modeli var görünümünden çok etkilendim ayrıca markasının mondial olmaması bi mondial kullacısı olarak beni sevindirdi marka önemli değil asıl olan güvence ve bu alman firması bana biraz güven verdi...google da ki araştırmalarım üzerine bu markanın almanyanın köklü vede eski bir motor firması oludgunu gözlemledim yani mondial kanuniyi kıskanmış elindeki bayii&servis olayına yurtdışından sağlam bi iş ortağı bulmuş inşallah fiyatlarda ucuz olsun diye bi beklentim yok hem kalite hem ucuzluk olmaz ama uçuk bi fiyat olmıyacagına emin gibiyim çünkü 150cc bi motor zealsundan biraz yüksek olsun fiyatı razıyım.....tekrar söylüyorum mondial standında duvar tarafında bulunan kırmızı beyaz renkte olan sache X-Road modelinin yakın bi fotosunu çekip ekleyebilirmisiniz...

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
bizde bugun fuardaydık.. öle kendimi cok cekmedim ama arkadasların ricası üstünde zx6 da bi foto cekildim.. nedenini bilmiyorum hatırlamıyorum ama sanki almıs kadar sevinmişim.. :mrgreen:

yorum sizin..
 
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
61
Bunlarda benden:

dsc00126fp6.jpg

dsc00127kr8.jpg


Buda bindiğim cıbır, koca fuarda bine bine buna bindim :mrgreen: Zaten kimse yoktu başında garibim :pale:
dsc00131fi0.jpg


E bitanede ben koyayım, hanım ablam güzel poz verdi, dayanamadım çektim :queen:
dsc00141ts0.jpg
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
eyvallah HARBİTÜRK saolasın teş. ediyorum abi sence motor nasıl güzel mi Albenisi varmı alınır mı sence tabi bana ulan özellikleri yok fiyatı yok ne biliim demezsen:) sadece görünümden bahsediyorum:)
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
En sona ben kaldım herhalde.Biraz motosiklet dışında şeyler de koydum sizler için. İşte benimkiler :cherry::bounce:










 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ben sımdı fuara gelcemde bıraz uzak yol 2 saat surer 12 de cıksam 2 de ordayımda saat kacta kapanıyor? bılen varmı abılerım
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Ö.Z.€.R;1003295' Alıntı:
Öğleden sonra görüşürüz...



Bathu bunları görmedi herhalde :cherry:

gördüm dün baktım geziniyor göbekten bi daldım şaşırdıı :mrgreen: bugün koklaşcaz :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gördüm dün baktım geziniyor göbekten bi daldım şaşırdıı :mrgreen: bugün koklaşcaz :cherry:

heyy pis zenci...lanet poponu tekmeyeleceğim adamım...bir siyahın arabasının teybine dokunmamayı sana öğreteceğim...:p

yahu ne başım ağrıdı ya...sırf gürülü patırtı...Yarabbim ordaki görevli arkadaşlara sabır ver...insansan kafan almıyor ama robot gibiysen kaslar çeliktense iyi dayanıyorsun...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
3 gibi orda olucam mt standında tanışır kaynaşırız umarım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
img3588largebw3.jpg


aklıma ne geldi ben olsam bu tellerin içine 2 3 tanede bulldog atardım iri iri wawww işte asıl o zaman ölüm tehlikesi olurdu =))
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
6
foto ekleyenlerin ellerine sağlık çok güzel fotolar çekmişler fuar da aksesuar üzerine yoğunlaşmış bölgelerin yada standların fotolarını çeken yok mu
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Fuar tek kelimeyle harikaydı ya!!1
Gerek bizim bir arada olmamız,
gerek makinaların şahaneliği
veee gerek motorr alacak olmam:mrgreen:

Makara yaptığım bütün pozları koymuşunuz amanın:):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ulen 2 gün rahat durmamışsınız, amma iş birikmiş :p

başta kendim olmak üzere, fuara katılan herkese teşekkür ederim :p Bazılarınızla yüzyüze tanışma imkanımız da oldu, başlıklarınızı kilitlerken artık çok kızmazsınız de mi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst