Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Sevgili dgrmr samimi nezaketin için teşekkür ederim,
evet karşılıklı oturup konuşsaydık düşüncelerimizi daha
iyi paylaşabilirdik, ama felsefi, psikolojik boyutu oldukça
derin olan bu konuyu dediğin gibi uzatmamak yerinde
olur. Bazılarınca yanlış anlaşılmış olabilirim ama eleştirirken
amacım kimseyi küçümsemek değil, tersine insanın değerine
inanarak bu değeri engelleyen şeylere işaret etmektir, ki
bunu yaparken hatam olduysa senden ve diğer arkadaşlardan
özür dilerim.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
şuraya bak ya ist olmak var şimdi nerdeee....bu sene baya yeni model var...(motosiklet):p
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799


heyt bee fotolara bak bugün ihtiyaçlarım için didindim foto işine giremedim ama yarın foto çekimlerine geçerük bir kaç mt üyeleriyle tanıştık herkez sıcak kanlı süper bi ortam yarın görüşmek üzere arkidişler :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Topu topu fuar fotolarını nerelere çekiyorsunuz yaaa..... Ne dini, ne inanışı.... Bırakın arkadaşlar bu düşünceleri...

Kişi kendinden mesuldur.... Siz bakacağınız şeye bakın ...Gerisini bakanlar düşünsün.... İsteyen istediği şeye bakar.... :pr::pr:

Tartışmanın anlamı ne.... :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
heyt bee fotolara bak bugün ihtiyaçlarım için didindim foto işine giremedim ama yarın foto çekimlerine geçerük bir kaç mt üyeleriyle tanıştık herkez sıcak kanlı süper bi ortam yarın görüşmek üzere arkidişler :rendeer:


ayyy çokmuu sıcakk...yarın bende seni ısırcamm şikerimm tamaaammmmıı...:p

ne parlak şeysin sen öle...:peski türk filmlerindeki jön veledler gibin maşallah yavrım..:cherry:

Topu topu fuar fotolarını nerelere çekiyorsunuz yaaa..... Ne dini, ne inanışı.... Bırakın arkadaşlar bu düşünceleri...

Kişi kendinden mesuldur.... Siz bakacağınız şeye bakın ...Gerisini bakanlar düşünsün.... İsteyen istediği şeye bakar.... :pr::pr:

Tartışmanın anlamı ne.... :silent:

ulan kampana kafa hayatın fişek be...ne fişekliyon milleti..:p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Hey site ahalisi!!! Nerde bu TVS Flame in resimleri? Yoksam hiç gelmedi mi? Yoksam dikkatinizi mi çekmedi? Son olarak fiyatı neydi yaw:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
herkese cok teşekkür ediyorum.buradan istanbula gidemedik fakat fuarı gezmiş kadar oldum. fakat resimler güzle kızlar güzel ama fiyatlardan bahsden olmamış pek. birazda kross fotoları ekleseniz ya tabiki fiyatları bilenlerde yazarsa sevinirim
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Resimler gayet güzel.Motorlar harika.Canlı olarak görmek için sabırsızlanıyorum.

Yalnız baştan söliyim , beğendiğim motoru alırken tüm aksesuarlarıyla alırım:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Kawa ve yamaha fuar fiyatlarını yayınladı arkadaşlar Honda fuara özel bi fiyat politikası yapmışmı fiyatlar aynımı bakan oldumu ???
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
gittik geldik foto cekmedim zaten hepsi burada mevcut çok kalabalıktı bişi anlamadım
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bi dünya foto çektim, ama aksilikya hep mankenleri çekmisim tüh :( sizinle paylasmicam polemik oluoyor :p

Sabırküpü : Bu arada tvs apachenin fiyatı 3400 yetale imiş..
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
iyi ki bu sabah gitmişim fuara, motorlar cillop gibi maşallah.ilgimi çeken tek motor
gv250 ne yazık ki s t kanuni standına daha gelmemişti, sanırım bir ay sonra bayilere gelecekmiş.
keeway ise efsane motor ile tekrar temsil ediliyor, oldukça geniş bir standı var (efsane farkı :) ) geçen yıl gelemeyen (ya da geldi ben hiç ratlamadım)keeway cruiser 250 modelide mevcut ayaklıklarını pek beğenemedim.

Aksesuar fiyatlarıda oldukça uygun.yarın akşam tahmin ediyorum daha da indirimli olacak.firmalar geri götürmektense malları satmayı tercih edeceklerdir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst