- Katılım
- 3 Haz 2007
- Mesajlar
- 409
Sevgili dgrmr samimi nezaketin için teşekkür ederim,
evet karşılıklı oturup konuşsaydık düşüncelerimizi daha
iyi paylaşabilirdik, ama felsefi, psikolojik boyutu oldukça
derin olan bu konuyu dediğin gibi uzatmamak yerinde
olur. Bazılarınca yanlış anlaşılmış olabilirim ama eleştirirken
amacım kimseyi küçümsemek değil, tersine insanın değerine
inanarak bu değeri engelleyen şeylere işaret etmektir, ki
bunu yaparken hatam olduysa senden ve diğer arkadaşlardan
özür dilerim.
evet karşılıklı oturup konuşsaydık düşüncelerimizi daha
iyi paylaşabilirdik, ama felsefi, psikolojik boyutu oldukça
derin olan bu konuyu dediğin gibi uzatmamak yerinde
olur. Bazılarınca yanlış anlaşılmış olabilirim ama eleştirirken
amacım kimseyi küçümsemek değil, tersine insanın değerine
inanarak bu değeri engelleyen şeylere işaret etmektir, ki
bunu yaparken hatam olduysa senden ve diğer arkadaşlardan
özür dilerim.


