Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
beter ol az bile sana :p:p

kızımcım tavlayla olsaydı bu işler pistlerde görürdük seni otururken değil giderken icraat lazım bize

Ozaman sen artık tavla oynamazsın.. Tavla defterini ebediyete kadar kapatman tavsiye olunur :mrgreen:
Sen çık pistlere de biz izleyelim azcık :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yaaa Kızım girmesene Transalp in içine ben sadece transalp ı cekmek ıstıyom Bak yıne ayagını soktun oraya:)


]


arkadaşlar Transalpin gaz kolu ne kadar rezildi öyle ya...ulan Hondaya yakıştımı bu ...çocuk bisikleti gibi...benim 91 deki toplama mobiletin gaz kolu bile daha kullanışlıydı...ayıptır ya...milletin verdiği paraya yazık...koca Honda bir cbf 150 kalitesinde gaz kolu koymamış...enduro diyemi kısa bunlar...hangi el tutacak ordan anlamaıyorum...çocuk bisikletimi bu...dikkatinizi çektimi...

http://motopassione.blogosfere.it/images/honda/honda_xl700v_transalp_2008_03.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
metehan haklısın benımde dıkkatımı çekmişti hatta kar eldiveni falan giydiğini düşünsene?? sonucta enduro ve karda çamurda gidicen.. çok kucuk bencede :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Seni mi kırcaz tırt motorcu al bakalım :rendeer:
p1090348smallud9.jpg

]



bu fotodaki numune...kış günü beyaz giyen şaşkın kimdir...şıklar şöyle...


a) M in Arıkoğlu..
b) Demin Garıkoğlu..
c) Eminönülü Deli Emin..
d) Hepsi 1..:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yav metehan sende de beyaz tishört yokmuydu cumartesi günü:p:mrgreen::)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
"MT KARDEŞLİĞİ" Çıktı Sinemalarda::: ))) Güzel Foto. Bi ben Eksiğim burda Müdür Bİde Extrema :D :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evett
çok güzel bir fuar oldu, ses desibelinin yüksekliği sanırım insanların içindeki ateşten kaynaklanıyordu
benim tek şikayetim kalabalık olmasıydı ki buda gayet normal..
dikkatimi çeken bi çok insanın motosikletin m sini bilmemelerine rağmen onlara hayranlıkla bakmalarıydı:)
3-4 stand ve motosiklet dışında bikaçta aksesuar oldu ilgimi çeken..
tabiki bu fuarın en önemli kısmı şehir dışında gelen arkadaşlarımızla tanışıp kaynaşmak oldu
gelen, gezen, ilgilenen, yorulan, yiyen, içien, bakan, alan satan :p herkese teşşekürler
kısaca emeği geçen herkese tekrar tekrar teşekkür ederiz:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ben renk körüyüm benim için heryer ya siyah ya beyaz...hafta sonu olmasada hafta içi fenerliyiz o ayrı konu::coool::
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
evett
çok güzel bir fuar oldu, ses desibelinin yüksekliği sanırım insanların içindeki ateşten kaynaklanıyordu
benim tek şikayetim kalabalık olmasıydı ki buda gayet normal..
dikkatimi çeken bi çok insanın motosikletin m sini bilmemelerine rağmen onlara hayranlıkla bakmalarıydı:)
3-4 stand ve motosiklet dışında bikaçta aksesuar oldu ilgimi çeken..
tabiki bu fuarın en önemli kısmı şehir dışında gelen arkadaşlarımızla tanışıp kaynaşmak oldu
gelen, gezen, ilgilenen, yorulan, yiyen, içien, bakan, alan satan :p herkese teşşekürler
kısaca emeği geçen herkese tekrar tekrar teşekkür ederiz:rendeer:

İlk defa tanışma imkanı buldum M.t. den bazı arkadaşlarla ilgilerinden dolayı herkese teşekkür ediyorum :)
gökhanlada tanıştık en çok merak ettiğim kişiydi kendisi :)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Berbat bir fuardı.:farao:

Gürültü, gürültü, gürültüüü. Kafamız şişti ya.

Ne yanındakilerle bir çift laf edebiliyorsun, ne stand görevlisiyle istediğin gibi konuşabiliyorsun. Bir şey öğrenmek için sen ona, o sana bağırıp duruyor.

Ta Elazığlardan kalkıp gittik ki sanal ortamda merhaba ettiğimiz kişilerle gerçek ortamda bir çay içecek kadar hoşbeş edelim. Heyhat ne mümkün, fuarda değil de panayırdayız.Lütfü Kırdar'daki fuar, çeşit azlığına rağmen daha güzel, daha verimli geçmişti.

Biz mortosiklet sevdasıyla kalktık gittik ama kendimizi büyük bir striptiz salonunda, et pazarında bulduk.Yazıklar olsun. Eşimi öyle bir ortama soktuğuma bin pişman oldum. Çoğu motorun yanına o kadınlar yüzünden yanaşamadık bile.

Kadınları bulundurmayınca, motor sevdalılarının ilgi göstermeyeceğinden mi endişe ediyor fuar organizatörleri ?

O kadınlar yüzünden, motosikletle alakası olmayan kişilerin de oraya akın edeceğini düşünemiyorlar mı ?

Striptiz gösterisi seyretmek isteyenlerin gideceği başka mekanlar varken, fuara taşımanın anlamı nedir ?
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
Berbat bir fuardı.:farao:

Gürültü, gürültü, gürültüüü. Kafamız şişti ya.

Ne yanındakilerle bir çift laf edebiliyorsun, ne stand görevlisiyle istediğin gibi konuşabiliyorsun. Bir şey öğrenmek için sen ona, o sana bağırıp duruyor.

Ta Elazığlardan kalkıp gittik ki sanal ortamda merhaba ettiğimiz kişilerle gerçek ortamda bir çay içecek kadar hoşbeş edelim. Heyhat ne mümkün, fuarda değil de panayırdayız.Lütfü Kırdar'daki fuar, çeşit azlığına rağmen daha güzel, daha verimli geçmişti.

Biz mortosiklet sevdasıyla kalktık gittik ama kendimizi büyük bir striptiz salonunda, et pazarında bulduk.Yazıklar olsun. Eşimi öyle bir ortama soktuğuma bin pişman oldum. Çoğu motorun yanına o kadınlar yüzünden yanaşamadık bile.

Kadınları bulundurmayınca, motor sevdalılarının ilgi göstermeyeceğinden mi endişe ediyor fuar organizatörleri ?

O kadınlar yüzünden, motosikletle alakası olmayan kişilerin de oraya akın edeceğini düşünemiyorlar mı ?

Striptiz gösterisi seyretmek isteyenlerin gideceği başka mekanlar varken, fuara taşımanın anlamı nedir ?

abi her nekadar bende o kadınların fotoları çeksemde bende hatalıyım bunu hatasını kabul etmeyenler düşünsün gerçekte sende haklısın bu fuar moto fuarı striptiz fuarı değil bu kadınları her moto fuarında görmeği alıştık artık abi yapıcak bişey yok afedersin ama abazalar toplanmış bi kadının başına resim çektiriyo bi yerde striptiz yapıyo bi kadın :farao::farao:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
GKN ile Tanıstık .. Harbi Cocuqmussun :)) En Azından Mtden Bi Tanıdıgımız vAr uzaklardan... MEtehan Abi ile Gorusmek Kısmet Olmadı Saglık olsun.. Gezilerde Artıkın... bu arada bende bi tane hatunla Gayet samimi Bi fotoraf Çekildim:D Bende Mi Abaza Kategorisine giriyorum ? Aman Allahım :pr:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
GKN ile Tanıstık .. Harbi Cocuqmussun :)) En Azından Mtden Bi Tanıdıgımız vAr uzaklardan... MEtehan Abi ile Gorusmek Kısmet Olmadı Saglık olsun.. Gezilerde Artıkın... bu arada bende bi tane hatunla Gayet samimi Bi fotoraf Çekildim:D Bende Mi Abaza Kategorisine giriyorum ? Aman Allahım :pr:

Özer aroranın standını gördün mü olm dans şov vardı hatunlar falan :queen:
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
GKN ile Tanıstık .. Harbi Cocuqmussun :)) En Azından Mtden Bi Tanıdıgımız vAr uzaklardan... MEtehan Abi ile Gorusmek Kısmet Olmadı Saglık olsun.. Gezilerde Artıkın... bu arada bende bi tane hatunla Gayet samimi Bi fotoraf Çekildim:D Bende Mi Abaza Kategorisine giriyorum ? Aman Allahım :pr:

kardeş sözmüz meclisten dışarı kimse üstüne alınmasın sözmüz size değil her gördüğü kadınla foto çektiren o kadınların olduğu stanlardan ayrılmayan arkadaşlara :cat::cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
yok abi gördümde Tipim diil muhaa :cherry: Hem Arora Sevmiyorum ben.. BMW ' DE Bİ Hatun Vardı Aman Allahım sohbet Ettik Bide Fotoraf Çekildik Günün Anlam ve Önemini Belirten :mrgreen: O Pozu Herkese Vermez Koysammı KOymasammı Die Düşünüyorum Müdür :D :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yok abi gördümde Tipim diil muhaa :cherry: Hem Arora Sevmiyorum ben.. BMW ' DE Bİ Hatun Vardı Aman Allahım sohbet Ettik Bide Fotoraf Çekildik Günün Anlam ve Önemini Belirten :mrgreen: O Pozu Herkese Vermez Koysammı KOymasammı Die Düşünüyorum Müdür :D :queen:

:) Olm adımız çıkıcak ya tamam şakayı fazla uzatmayalım :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst