Karakalem Yzf R1,,aprılla,bmw M3,kawasakı Nınja,1098

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
SLM BEN YENI UYE OLDUM BUNLARDA BENIM MOTOR CIZIMLERIMM:):),,,,,,,,,,,,,:bounce:bu kızı bı yerden tanıyabılırsınızzz:queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor = araba, motosiklet ve kızlar mı?
yoksa motor = motosiklet mi?
bu resimlerde motoru göremiyorum diye geyiği de uzatırdım ama böyle güneşli bi günde geyiğe sarılmaz :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.Bu arada aramıza hoşgeldin.Katılımcı olman dileğiyle.Kazasız belasız sürüşler dilerim...:cherry:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
5
eline sağlık çok güzel olmuş ama çizgili kağıt yerine daha güzel bir kağıda çizemezmiydin..
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
ewet cızgısız kagıda daha ıyı olurdu ama resımlerın gerceklerı cok daha guzel makına bıraz bozuk cektıııde herkese tskkrlr
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
eline sağlık dostum ayriyetende hoşgeldin

sitede senin gibi kara kalem çizen bi arkadaş daha var umarız böle sanatsal yönümüz de çoğalır
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
işallah cogalırr yaff reısm cızmek ıyıdır ya tabı yapabılenee
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eline sağlık dostum ayriyetende hoşgeldin

sitede senin gibi kara kalem çizen bi arkadaş daha var umarız böle sanatsal yönümüz de çoğalır



sanatsal yönümüz mü çoğalır?
yön? sanatsal yön? sanatsal? yönümüz?
yahu arkadaşım böyle şeyleri seviyorsan ben göndereyim sana, benim duvarlarım dolapların üstü hep çizimlerimle dolu :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel çalışmalar yapmışsın yeteneklisin emeğine sağlık
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
bende bu yöntemlerle çizmeye başlamıştım daha büyük resimler bulup çizgisiz kağıt kullan aydınger kayıdını iyi seç orjinal resmin tüm detaylarını değilde genel hatlarını al önce gerisini kendi elinle getir daha güzel olacak... bu arada bende bu yöntemle başlamıştım dediğim gibi şimdi endüstri ürünleri tasarımcısıyım....hadi görelim senide... çok çalış.
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
wayyyyy guzelmıs bende oyle yapıorum genelde ılk once hatları sonra uzerınde golgelndrme ayrıntı falan ısallah bende olurum :Dsaollllunn
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
r1 on numara olmus tebrıkler buda apayrı bı yetenek ben elıme kalemı aldıgımda cin alıden baska bıse cızemem :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hoşgeldin aramıza kardeşim...:rendeer:

Çizimler güzel ve başarılı:)....Devamını beklerik artıkın..:wiinkk:
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
dostum hoşgeldin :)
İnşallah ileriki günlerde dahada yaparsın, yollarsın da bana bi yoldaş çıkar..Bu sitede çizen bi ben vardım heralde:p 2 olduk ne gsell.Daha varsa da bilmiyorum heralde..Ressam arkadaşlar var da resim koymuyolar. neyse....
Resmi çizgisiz kağıda yapmanı tavsiye ederim:cat:
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
şekliler duruma uygun bir biçimde çizilmiş arabalara söylicek lafım yok ama bu kız kim yahu :queen::queen::queen::queen::queen:
sanki bir yerden gözüm ısırıyo ama nerden :p:p:p:p
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
bu hatun bu sıteden bırı belkı tanırsınız solemıcem daha o da grıpp yorum yapsaaa yapmaya calısıorum zaten sımdı yenı cıkan modellere sarcam braz ama bır ıkı gun beklemenızz lazım bu ralar cok mesgulumm:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst