- Katılım
- 26 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,547
- Motosikleti
- ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
çhok kolay scooterdaki hızı ben bisiklettede yaparım
Senin tabirinle otomatik vitesli arabaları da piyasadan kaldırsınlar o zaman, üretimini durdursunlar yani.
çhok kolay scooterdaki hızı ben bisiklettede yaparım
Ben de bi örnek veriyim; Geçen hafta bi arkadaşımız , nicki aklımda değil, Honda'nın 2008 model fiyat listesini bizzat sitesinden buraya aktararak topic açmıştı ama bütün motosiklet tiplerinin fiyatlarını aktarmasına rağmen scooter fiyatlarını ya unuttu ya da es geçti; bu da beni biraz düşündürdü açıkcası, scooterlar adamdan sayılmıyor mu diye bi düşünce kafamı sardı...
benim scooterım var kapının önünde brandası çekilmiş bi şekilde yatıo motorsiklet demeye bin şahit lazım vitessiz motorsiklet olmaz onla trafiğe çıktığımda kendimi ezik hissediyorum ve çoğu araçlar beni yolda sıkıştırıyor.:farao:scooter bisikletten farksızdır.
Evet arkadaşlar; çok sık rasladığım bi tabir var son günlerde , scooter da motor mu ya veya tabureye oturulur gibi motora mı binilir; ya da vitesliye bineceksin ki motosiklet kullandığını hissedesin vs.vs. gibi
Size sorsam siz scooter ı motosikletten sayıyor musunuz ; yoksa 2 tekeri olan gaz verdin mi giden, frene bastın mı duran , günlük iş görmeye vs.vs. işlere yarayan bi alet olarak mı görüyorsunuz![]()
Millet deliye hasret biz akıllıya...benim scooterım var kapının önünde brandası çekilmiş bi şekilde yatıo motorsiklet demeye bin şahit lazım vitessiz motorsiklet olmaz onla trafiğe çıktığımda kendimi ezik hissediyorum ve çoğu araçlar beni yolda sıkıştırıyor.:farao:scooter bisikletten farksızdır.
olabilir ama ben benim motorumdan söz ediyorum bence scooter üretimi kaldırılsın