Merhaba arkadaşlar uzun süredir kask araştırıyordum herkez birşey söylüyo yok nolan, yok shark, yok marushin ,arai, subert, agv, scorpion vs vs .... uzayıp gitti birini iyi dediğine biri şikayet ediyordu kimisi çok ses alıyor kimisi çok rüzgar çarpıyor kimisi çok büyük kimisi sharp testlerinde...