s.a. arkadaşlar ben üniversitede okuyorum açıköğretim olarak ve bu sene 4 sınıftayım okul bittikten sonra diplomayı aldığım zaman 1 ay içinde askerliğe başvurmam gerekiyormuş askerlik şubesinden demişlerdi yoksa kaçak duruma düşüyormuşum ben okul bittikten bir sene sonra gitmeyi düşünüyorum yeni...