babamın 2005 model scooterine ufak bir bakım

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s. a. arkadaşlar babamın motoruna bakım yapayım dedim sebebi hiç ilgilenmediği için kendileri bana kalıyor önceden zaten baya bir değişiklik yapmıştım normalde otomatik jikleli vakumlu karburatörü varken ben sıradan karburatör koydum tabi oda salcanonun karbüratörü gelelim bakıma ilk resimlerdede göreceğiniz gibi manifolt patlak ve ne var ne yok gitmiş motorun içine sonrada derler çinli motorlar bozuldu asıl böyle kullanmadan bozuluyor ya neyse babama dedim 2 sene sürsen birşey olmaz böyle deyor sanıyorki çinlileri japon :)

işte resimler;





hava filtresini çıkardıktan sonra bakın her yer toz toprak :)



karbüratörü söktüm memesini ufalttım az yaksın diye birde temizlik yaptık gördüğünüz gibi meme ve karbüratör tamir takımı dolu :)



hava filtresinde delikler kopuklar vardı iç lastikle yama yaptık elimizden geldiğince ucuz olsun deye :)



hava filtresini değiştirdim



hava filtremizi taktık temizledik yerini



karbüratörümüzü geri taktık ucundakide hava filtresini takmak için aparata :)

hava filtremizide taktık biraz uğraştırdı ama olsun hava almada sıkıntı yarattı az



buda motorumuzun resmi pazara gitmede kullanılıyor genelde sadece :p



birde video ekleyelim demi çalışmasının;

ilk video hava filtresiz bu arada ayak marşı ile çalışıyor motor marşında az sorun var tek marşta alıyor maşallah

http://www.izlesene.com/video/karburator-ayari-sonrasi-calisma/6424405

buda hava filtresi takılmış hazır halde iken :)

http://www.izlesene.com/video/asya-150-scooter/6424393

kalın sağlıcakla hayırlı ramazanlar cümleten kazasız belasız sürüşler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Elinize sağlık,basit ama önemli detaylar,yaptığınız işlemler..
Güzel bir çalışma olmuş,emeğinize sağlık...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ekleme yaptığın şambrel parçalarının içine en azından kartondan bir silindir koyarsan vakum etkisi ile büzülme yapıp tıkanma yapmaz...hava akışını engellemez....
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Elinize sağlık,basit ama önemli detaylar,yaptığınız işlemler..
Güzel bir çalışma olmuş,emeğinize sağlık...

teşekkürler abi

bence yaptığın işte bir hata var ama söylemeyeceğim... cidden diyorum...

ekleme yaptığın şambrel parçalarının içine en azından kartondan bir silindir koyarsan vakum etkisi ile büzülme yapıp tıkanma yapmaz...hava akışını engellemez....

abi haklısınız onu düşünemedim sebebi akşam üzeri yaptım bu işlemleri bugün ve bittiğinde ezan okunacaktı manifoltu değiştireceğim zaten yada dediğiniz gibi bir ayar çekeceğim zaten pek kullanılmaz şimdilik işimizi görür böyle teşekkür ederim yardımınız için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst