çayarası ve gökbel yaylası gezisi

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar hafta sonu kampa gidelim dedik arkadaşlarla gökbel yaylasında da şenlik vardı hem çıktık yola malzemeleri aldık arkadaşlar öncelikle çayarasına gidelim dediler gökbele gitmeyek isterseniz ses flan çok olur orada biz sesiz bir yerde duralım dediler ben pek sevmem sessizliği ama olsun dedik resimlerle anlatalım gerisini işte ilk başta ben evden çıkarken motoru hazırladık

100_2180_800x533.jpg


100_2181_800x533.jpg


bensiz olur mu :)

100_2182_800x533.jpg


ve arkadaşlarla buluştuk benzinliğe sapıp yakıtlarımızı fülledik

100_2183_800x533.jpg


bir arkadaş daha gelecekti bizimle onuda yol üstünden alacaktık ve durduk hava çok sıcak bir an önce dağlara vurmak istiyorum kendimi

100_2184_800x533.jpg


100_2185_800x533.jpg


cbf 150 yüklenmiş malzemeleri

100_2186_800x533.jpg


salcanoyuda çekmezsek olmaz demi :p

100_2187_800x533.jpg


ve arkadaşın evinini önündeyiz hazırlık yapıyoruz yola

100_2188_800x533.jpg


ve ilk molamız kuş yuvası denen yer uçurum kenarından gidiyor yola aşyaya uçsa insan orada kalır cesedini çıkaramazlar

100_2189_800x533.jpg


100_2190_800x533.jpg


100_2191_800x533.jpg


100_2192_800x533.jpg


100_2193_800x533.jpg


ve çayarasında kamp yeri buluyoruz kendimize ben beğenmedim ama arkadaşlar kalalım dediler neyse dedim benim sevmememdeki etken ıssız akşam tehlike olur diye ve ilerkiş resimlerdede göreceksiniz akşama kalmıyoz orada :)

100_2194_800x533.jpg


100_2195_800x533.jpg


ve şortumu giydim suya girecem :)

100_2196_800x533.jpg


100_2197_800x533.jpg


100_2198_800x533.jpg


100_2199_800x533.jpg


ve dediğim gibi akşama kalkıyoruz kamp yerinde sebep biraz korku birazda gökbel yaylasında festival var şarkıcı mustafa yıldızdoğan vardı onu dinleyelim dedik hemde güvenilir olur dedik ancak bir açıdanda pişman olduk sabaha kadar silah atanlar mı dersiniz eğlenenler mi, dersiniz uyuyamadık sabaha kadar :)

giderken gökbele

100_2200_800x533.jpg


100_2201_800x533.jpg


100_2202_800x533.jpg


ve vardık

100_2203_800x533.jpg


alanyada hava yanarken yaylada üşümeye başladık ceket giymek zorunda kaldım akşam :)

100_2204_800x533.jpg


100_2205_800x533.jpg


100_2207_800x533.jpg


100_2208_800x533.jpg


100_2209_800x533.jpg


100_2210_800x533.jpg


100_2212_800x533.jpg


mustafa bey :)

100_2214_800x533.jpg


100_2215_800x533.jpg


caminin ışıklandırması hoşuma gitti

100_2217_800x533.jpg


100_2219_800x533.jpg


100_2220_800x533.jpg


sabah oldu gördüğünüz gibi ortalık cadırlarla dolu :)

100_2223_800x533.jpg


100_2224_800x533.jpg


100_2225_800x533.jpg


100_2226_800x533.jpg


antalyadan arkadaşlar geleceğinden motorcu erken döndük yoksa yağlı güreşler vardı daha izlenecek hayırlısı yoldan döönerken son resim çeşme başından

100_2228_800x533.jpg


sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
güzel gezi tebrikler :cat: arka lastiğini beyendim. Heybene el koymam lazım. Kapalı heybe. Bitane bende vardı parçalandı eskidi yani. Banada böyle kapalı heybe lazım. Burlarda bulamadım.:pr: tekerinize sağlık arkadaşım.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
güzel gezi tebrikler :cat: arka lastiğini beyendim. Heybene el koymam lazım. Kapalı heybe. Bitane bende vardı parçalandı eskidi yani. Banada böyle kapalı heybe lazım. Burlarda bulamadım.:pr: tekerinize sağlık arkadaşım.

teşekkür ederim adem abi evet lastik dört mevsim kullanılabilir bir lastik özellikle dişli aldım pirelli duraction modeli şimdilik memnunum heybeye gelince 1 seneyi geçti alalı ancak pek kullanamadım almak istersen sanada sorarım sanayide satan yerler var bizim burada jawa flan bol olduğundan heybede sıkıntı olmaz bulunur sana gönderiririm istersen
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Güzel bir gezi olmuş,adamlarda para var imkan var,bendede olsa bende gezerim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
teşekkür ederim adem abi evet lastik dört mevsim kullanılabilir bir lastik özellikle dişli aldım pirelli duraction modeli şimdilik memnunum heybeye gelince 1 seneyi geçti alalı ancak pek kullanamadım almak istersen sanada sorarım sanayide satan yerler var bizim burada jawa flan bol olduğundan heybede sıkıntı olmaz bulunur sana gönderiririm istersen

dur şimdi bu aralar sıkışığım. Ramazan bi geçsin bana bi tane bundan bul, parasını herhangi bi bankadan gönderiverem, sen bana kargoyla gönderiver. Mümkünse mavi olsun. Ama şu ramazan ayı bi geçsin. Ben zaten burdayım herdaim :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Güzel bir gezi olmuş,adamlarda para var imkan var,bendede olsa bende gezerim

ibrahim ben aramıyorum ya şu aralar r6 cbr600 sende olan bende olsa oooo neler neler yaparım da yok işte

dur şimdi bu aralar sıkışığım. Ramazan bi geçsin bana bi tane bundan bul, parasını herhangi bi bankadan gönderiverem, sen bana kargoyla gönderiver. Mümkünse mavi olsun. Ama şu ramazan ayı bi geçsin. Ben zaten burdayım herdaim :cat:

tamam abi ayarlarız sen durumu ayarla bana mesaj at bakar sana gönderirim
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Doğrusu güzel gezi,:mrgreen: ancak konseri göremedik :silent: :cherry:
Biraz daha fotoğraf olsaymış süper olacakmış.:cat:
Birde suyu girdiniz mi ? acaba su soğuktur. :p
Yolunuz açık, tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
güzel bir gezi olmuş Güney de böyle gezecek yerler var ne güzel İstanbul da yok ki doğaya vuralım gidelim :) tekeriniz her daim düz bassın
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
fatih güzel biz gezi olmuş, tekerinize emeğinize sağlık. güzel yerler gezmişsiniz. su nasıldı, zevkli olur derede yüzmesi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ok. Tamam. Msj atarım. Hatırlat ama arada bir.

tamam abi

Doğrusu güzel gezi,:mrgreen: ancak konseri göremedik :silent: :cherry:
Biraz daha fotoğraf olsaymış süper olacakmış.:cat:
Birde suyu girdiniz mi ? acaba su soğuktur. :p
Yolunuz açık, tekeriniz düz bassın.

konser vardı ancak sesi geliyor diye gidip incelemeye gitmedik çadırımızın yanında dinledik birde dediğin gibi resim pek yok eskisi gibi pek resim çekme hevesim kalmadı nedense suya gelirsek girdim tabi su soğuk değildi alanyadaki çaylara bakarsak sıcak bile
teşekkür ederim cümlemizin tekeri düz bassın

güzel bir gezi olmuş Güney de böyle gezecek yerler var ne güzel İstanbul da yok ki doğaya vuralım gidelim :) tekeriniz her daim düz bassın

teşekkürler eren gerçekten gezecek olduktan sonra çok güzel mekanlar var bura da

fatih güzel biz gezi olmuş, tekerinize emeğinize sağlık. güzel yerler gezmişsiniz. su nasıldı, zevkli olur derede yüzmesi

sağol teşekkür ederim yusuf abi su baya güzeldi akşam üzeri gelmemize karşın sıcaktı pek soğuk değildi birde ben zaten dereleri seviyorum pek denizi sevmem alanyada denizin kumun olduğu yerdeyim denize toplasan 10 sefer anca girerim yazın
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eline emeğine sağlık paylaşım için teşekkürler Fatihçim . Dereyi görünce hemen şortu geymişsin gene :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
beyler tebrik elinize ayağınıza ,emeğinize sağlık yerimizede gezip yedinizmi ? :)

yalnız taşlık kayalık araziyi görünce ulen oraya çadırmı kurulur dedim ama sonraki resimlerde dereyi görünce anladımki görmeden paçaları sıvamışım :)

süpersiniz :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Eline emeğine sağlık paylaşım için teşekkürler Fatihçim . Dereyi görünce hemen şortu geymişsin gene :p

teşekkür ederim ahmet abi siz gitikten sonra işte kampa gidecez demiştim hafta sonu çıktık gittik ama dere alara çayı ve dim çayına göre deniz gibi sayılır sıcaktı soğuk değildi öğle suyu girdim yüzdüm baya sadece suyun içi çamur gibi ayağını yere koyduğun an çamur oluyor su o tarafı kötüydü sadece :)

beyler tebrik elinize ayağınıza ,emeğinize sağlık yerimizede gezip yedinizmi ? :)

yalnız taşlık kayalık araziyi görünce ulen oraya çadırmı kurulur dedim ama sonraki resimlerde dereyi görünce anladımki görmeden paçaları sıvamışım :)

süpersiniz :)

teşekkürler irfan abi aynen aslında ben istemedim pek çadır yerini taşlı yerden dolayı ama arkadaşlar tutdurdu koyalım başka yer mi var dediler dereye girme fırsatından koyduk ancak akşama topladık başka yere gittik korkudan :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yayla havasıda güzeldir okjiseni boldur valla...süper gezi olmuş...rakım 1000 yukarısı ise gece donmak mümkündür...:p
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
tebrik ederim fatih kardeşim yine döktürmüşsün müthiş bir gezi yapmışsın
sizin motorlar neyse de cbr 250 ve kawa nın oralara çıkması ilginç hararet yapmadılar mı?
tekerine sağlık senin depo üstü çantayı sormuştum nereden almıştın bir de kaç litre hacmi var söylersen sevinirim
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yayla havasıda güzeldir okjiseni boldur valla...süper gezi olmuş...rakım 1000 yukarısı ise gece donmak mümkündür...:p

sağol metehan abi aynen rakım 1000 metreden yukarıydı ve gece üşüdüğüm oldu :)

tebrik ederim fatih kardeşim yine döktürmüşsün müthiş bir gezi yapmışsın
sizin motorlar neyse de cbr 250 ve kawa nın oralara çıkması ilginç hararet yapmadılar mı?
tekerine sağlık senin depo üstü çantayı sormuştum nereden almıştın bir de kaç litre hacmi var söylersen sevinirim

teşekkür ederim abi sağol depo üstünü bir motorcu arkadaştan aldım 2 el kask mont flan o yüzden bana ucuza geldi 35-40 tl ye flan hacim olarak bir kask anca alır internetde baktım 70-80 e var olması gerek bu tiplerde
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
110
fatihim tebrikler bizim oralarıda gezdin geldin ekibi toplayıp yola koyulmuşsun maşallah bu arada gökbelde rakım 1700 civarı
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatihim tebrikler bizim oralarıda gezdin geldin ekibi toplayıp yola koyulmuşsun maşallah bu arada gökbelde rakım 1700 civarı

teşekkür ederim salih abi evet sizin oralara gittik geldik rakımla ilgili bilgilendirdiğin içinde teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst