- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #1
s.a. arkadaşlar hafta sonu kampa gidelim dedik arkadaşlarla gökbel yaylasında da şenlik vardı hem çıktık yola malzemeleri aldık arkadaşlar öncelikle çayarasına gidelim dediler gökbele gitmeyek isterseniz ses flan çok olur orada biz sesiz bir yerde duralım dediler ben pek sevmem sessizliği ama olsun dedik resimlerle anlatalım gerisini işte ilk başta ben evden çıkarken motoru hazırladık
bensiz olur mu
ve arkadaşlarla buluştuk benzinliğe sapıp yakıtlarımızı fülledik
bir arkadaş daha gelecekti bizimle onuda yol üstünden alacaktık ve durduk hava çok sıcak bir an önce dağlara vurmak istiyorum kendimi
cbf 150 yüklenmiş malzemeleri
salcanoyuda çekmezsek olmaz demi
ve arkadaşın evinini önündeyiz hazırlık yapıyoruz yola
ve ilk molamız kuş yuvası denen yer uçurum kenarından gidiyor yola aşyaya uçsa insan orada kalır cesedini çıkaramazlar
ve çayarasında kamp yeri buluyoruz kendimize ben beğenmedim ama arkadaşlar kalalım dediler neyse dedim benim sevmememdeki etken ıssız akşam tehlike olur diye ve ilerkiş resimlerdede göreceksiniz akşama kalmıyoz orada
ve şortumu giydim suya girecem
ve dediğim gibi akşama kalkıyoruz kamp yerinde sebep biraz korku birazda gökbel yaylasında festival var şarkıcı mustafa yıldızdoğan vardı onu dinleyelim dedik hemde güvenilir olur dedik ancak bir açıdanda pişman olduk sabaha kadar silah atanlar mı dersiniz eğlenenler mi, dersiniz uyuyamadık sabaha kadar
giderken gökbele
ve vardık
alanyada hava yanarken yaylada üşümeye başladık ceket giymek zorunda kaldım akşam
mustafa bey
caminin ışıklandırması hoşuma gitti
sabah oldu gördüğünüz gibi ortalık cadırlarla dolu
antalyadan arkadaşlar geleceğinden motorcu erken döndük yoksa yağlı güreşler vardı daha izlenecek hayırlısı yoldan döönerken son resim çeşme başından
sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın
bensiz olur mu
ve arkadaşlarla buluştuk benzinliğe sapıp yakıtlarımızı fülledik
bir arkadaş daha gelecekti bizimle onuda yol üstünden alacaktık ve durduk hava çok sıcak bir an önce dağlara vurmak istiyorum kendimi
cbf 150 yüklenmiş malzemeleri
salcanoyuda çekmezsek olmaz demi
ve arkadaşın evinini önündeyiz hazırlık yapıyoruz yola
ve ilk molamız kuş yuvası denen yer uçurum kenarından gidiyor yola aşyaya uçsa insan orada kalır cesedini çıkaramazlar
ve çayarasında kamp yeri buluyoruz kendimize ben beğenmedim ama arkadaşlar kalalım dediler neyse dedim benim sevmememdeki etken ıssız akşam tehlike olur diye ve ilerkiş resimlerdede göreceksiniz akşama kalmıyoz orada
ve şortumu giydim suya girecem
ve dediğim gibi akşama kalkıyoruz kamp yerinde sebep biraz korku birazda gökbel yaylasında festival var şarkıcı mustafa yıldızdoğan vardı onu dinleyelim dedik hemde güvenilir olur dedik ancak bir açıdanda pişman olduk sabaha kadar silah atanlar mı dersiniz eğlenenler mi, dersiniz uyuyamadık sabaha kadar
giderken gökbele
ve vardık
alanyada hava yanarken yaylada üşümeye başladık ceket giymek zorunda kaldım akşam
mustafa bey
caminin ışıklandırması hoşuma gitti
sabah oldu gördüğünüz gibi ortalık cadırlarla dolu
antalyadan arkadaşlar geleceğinden motorcu erken döndük yoksa yağlı güreşler vardı daha izlenecek hayırlısı yoldan döönerken son resim çeşme başından
sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın