Merhabalar,
2006 yılında motorsuz olarak katıldığım bu foruma, uzun bir aradan sonra tekrar katılmanın mutluluğunu sizinle paylaşmak istedim. Köprünün altından bayağı sular geçmiş. Aramızdan ayrılanlar olmuş. Yeni katılanlar olmuş. 2016 yılına ait mesajlar gördüm kutumda. Cevap veremediğim...