Kıl Payı Kurtulmak Bu Olsa Gerek

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhaba,

Uzun Zamandır konu açmıyordum. Bu güne kısmetmiş. Konuyu doğru yere açtığımı umuyorum. Fazla uzatmadan konuya gireyim. Dün akşam motorumla bizim tayfanın takıldığı tamirhaneye gittim. Genelde motorları dükkanın karşı kaldırımına park ederiz. Ben de bizim ustanın motoru ve kamyoneti arasına parkettim. Birkaç dakika lafladıktan sonra motorun başına geçip gösterge panelindeki lambaları LED'e çevirdim. Sonra bizim usta ATM'ye gidip hesap extresini almamı rica etti pek anlamıyor bu işlerden. Neyse gittim ATM ye. Döndüğümde aşağıdaki manzarayla karşılaştım.



pict1450k.jpg


pict1451k.jpg


pict1452y.jpg


pict1453.jpg


pict1454.jpg


5 dakika önce benim motorum bu motor ile kamyonet arasında park halindeydi

pict1455l.jpg


pict1458.jpg


pict1459h.jpg


pict1460.jpg


pict1461.jpg


pict1462z.jpg


pict1463x.jpg


pict1464.jpg




Velhasıl, 5 dakika daha oyalansam ya tam motor üstündeyken yakalanacaktım. ya da en kötü bu sezonu yedek parça bekleyerek kapatacaktım. Gerçekten verilmiş sadakam varmış. söylenecek çok şey var. Lakin hala olayın şokundayım.


Sağlıcakla.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Büyük geçmiş olsun. Zincirleme kaza sanırım. Seninki de arada kurban gitmiş. Fotolardan kesin tahmin yapmak zor gibi ama o motorun bir daha toparlanması zor gözüküyor. Büyük ihitimalle şase de yamulmuş.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
Allah korumuş kardeşim, dediğin gibi verilmiş sadakan varmış :pale:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
çok geçmiş olsun
''ya da en kötü bu sezonu yedek parça bekleyerek kapatacaktım''
bu sözden kazadaki motorun sizin motor olmadıgını düsündüm dogrumudur ?
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Fotolardaki motor arkadaşın değilmiş; kazadan 5 dk önce motorunu çekmiş ordan arkadaşlar.

Geçmiş olsun arkadaşım verilmiş sadakan varmış, yoksa dediğin gibi ya sezonu Allah korusun kırık bir kemikle yada yedek parça bekleyerek geçirecekmişsin.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Teşekkürler arkadaşlar. MZ in şasede kırık var. Çarpan araç hız kesmeden sokaktan çıkıp karşı sokağa geçmek istersen caddeden geçen Şahin yandan çarpmış araç hız kesmeden çarpmış araçlara. kamyonet olmasa o doğrultuda devam edip arsadaki kamyonun altına gireceklerdi.

Sağlıcakla.
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
hocam sen şu sadaka miktarını biraz arttır istersen :cherry: büyük geçmiş olsun sana ve motosikletine bişey olmaması sevindirici...diğer motosiklette de kimse yokmuş galiba..

söz sadakaya gelmişken benimde aklıma geldi; geçenlerde nişanlımla bi mobilya mağazasına girdim daha doğrusu içerdeki 1200'lük BMW'yi görünce kendimi içeri attım...baktım plaka falan da yok.. abi mağazada aksesuar amaçlı mı yoksa bi torpilin falan var da o yüzden mi plakasız takılıyosun dedim..yanlış olmasın 15 veya 20 yıl gibi bişey dedi motosiklet kullanıyorum plaka taktığımı hatırlamam dedi...bizim hatun da sigortacı tabi hemen sordu kasko yaptırdınız mı diye...adam ne dese beğenirsiniz; zekat veriyorum....ilk başta garipsedim....sonra devam etti kaza anında benim canımı kasko mu kurtaracak koruyacak ??....cana gelen mala gelsin nolcak giden motosiklet olsun...kaskoya vereceğim parayı zekat olarak veriyorum...malımın zekatını vermek daha faydalı ve sevap...sadaka zekat ömrü uzatır kazayı belayı def eder falan bi girdi konuya...en sonunda hak verdim....beklemediğim bi cevaptı...takdir ederek ayrıldık mağazadan..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hocam sen şu sadaka miktarını biraz arttır istersen :cherry: büyük geçmiş olsun sana ve motosikletine bişey olmaması sevindirici...diğer motosiklette de kimse yokmuş galiba..

söz sadakaya gelmişken benimde aklıma geldi; geçenlerde nişanlımla bi mobilya mağazasına girdim daha doğrusu içerdeki 1200'lük BMW'yi görünce kendimi içeri attım...baktım plaka falan da yok.. abi mağazada aksesuar amaçlı mı yoksa bi torpilin falan var da o yüzden mi plakasız takılıyosun dedim..yanlış olmasın 15 veya 20 yıl gibi bişey dedi motosiklet kullanıyorum plaka taktığımı hatırlamam dedi...bizim hatun da sigortacı tabi hemen sordu kasko yaptırdınız mı diye...adam ne dese beğenirsiniz; zekat veriyorum....ilk başta garipsedim....sonra devam etti kaza anında benim canımı kasko mu kurtaracak koruyacak ??....cana gelen mala gelsin nolcak giden motosiklet olsun...kaskoya vereceğim parayı zekat olarak veriyorum...malımın zekatını vermek daha faydalı ve sevap...sadaka zekat ömrü uzatır kazayı belayı def eder falan bi girdi konuya...en sonunda hak verdim....beklemediğim bi cevaptı...takdir ederek ayrıldık mağazadan..


İyi bir cevapmış bu :)
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
hocam sen şu sadaka miktarını biraz arttır istersen :cherry: büyük geçmiş olsun sana ve motosikletine bişey olmaması sevindirici...diğer motosiklette de kimse yokmuş galiba..

söz sadakaya gelmişken benimde aklıma geldi; geçenlerde nişanlımla bi mobilya mağazasına girdim daha doğrusu içerdeki 1200'lük BMW'yi görünce kendimi içeri attım...baktım plaka falan da yok.. abi mağazada aksesuar amaçlı mı yoksa bi torpilin falan var da o yüzden mi plakasız takılıyosun dedim..yanlış olmasın 15 veya 20 yıl gibi bişey dedi motosiklet kullanıyorum plaka taktığımı hatırlamam dedi...bizim hatun da sigortacı tabi hemen sordu kasko yaptırdınız mı diye...adam ne dese beğenirsiniz; zekat veriyorum....ilk başta garipsedim....sonra devam etti kaza anında benim canımı kasko mu kurtaracak koruyacak ??....cana gelen mala gelsin nolcak giden motosiklet olsun...kaskoya vereceğim parayı zekat olarak veriyorum...malımın zekatını vermek daha faydalı ve sevap...sadaka zekat ömrü uzatır kazayı belayı def eder falan bi girdi konuya...en sonunda hak verdim....beklemediğim bi cevaptı...takdir ederek ayrıldık mağazadan..

Bence o adam minareye kılıf uydurmuş...Madem öyle, zekat vermesi kaskoya engel değil ki...Hadi onu geçtim motorda kasko çok pahalı yaptırırsın yaptırmazsın ama plakasız kullanmasına ne demeli?Böyle bir saçmalık var mı?Senin bir yakınına çarpsa zarar verse anında uzar oradan plaka yok diye...Sende ara ki bulasın...Bir motorcu olarak böyle bir harekete hak vermen enteresan...

@Arbetus büyük geçmiş olsun...
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
Bence o adam minareye kılıf uydurmuş...Madem öyle, zekat vermesi kaskoya engel değil ki...Hadi onu geçtim motorda kasko çok pahalı yaptırırsın yaptırmazsın ama plakasız kullanmasına ne demeli?Böyle bir saçmalık var mı?Senin bir yakınına çarpsa zarar verse anında uzar oradan plaka yok diye...Sende ara ki bulasın...Bir motorcu olarak böyle bir harekete hak vermen enteresan...

@Arbetus büyük geçmiş olsun...


sanırım tam anlamamışsın yazdığımı...ben helal olsun nasıl da plakasız geziyor adam demedim...plaka konusunda yorum yapmadım.....kasko konusundaki yaklaşım tarzını beğendim...bu bir inanç meselesi...adam kaskoya vereceğime zekat veririm diyor...demekki adamın çok parası varmış giden motor olsun diyor koymuyor adama..orası bizimle ilgili değil....adam bi kere kaskodan medet ummuyor....o an canını koruyacak şeyin zekat veya sadaka olduğuna inanıyor..bunların vesile olacağına inanıyor...herkes inandığına göre hareket eder..
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Benim için sorun zaten kasko yaptırıp yaptırmaması değil...Ben de kasko yaptırmadım,sitedeki çoğu kişininde yoktur muhtemelen...Hani bir hikaye vardır adam deveyi bağlamazda Allah'a emanet der...Bunun ki de o hesap olmuş...Minareye kılıf uydurmuş...Para vermek istemedim demiyorda zekat veriyorum demek bana samimi gelmedi...Zaten plakanın olmaması bütün fotoğrafı batıran bir mevzu...Plakasız olmasına ne açıklama getirdi?

Zorunlu trafik sigortası da yoktur onun şimdi:)

Neyse boşver yahu sabah sabah...:)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
çok geçmiş olsun Allah korusun benim gibi iki platin takar yatırırlardı:pale:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Benim için sorun zaten kasko yaptırıp yaptırmaması değil...Ben de kasko yaptırmadım,sitedeki çoğu kişininde yoktur muhtemelen...Hani bir hikaye vardır adam deveyi bağlamazda Allah'a emanet der...Bunun ki de o hesap olmuş...Minareye kılıf uydurmuş...Para vermek istemedim demiyorda zekat veriyorum demek bana samimi gelmedi...Zaten plakanın olmaması bütün fotoğrafı batıran bir mevzu...Plakasız olmasına ne açıklama getirdi?

Zorunlu trafik sigortası da yoktur onun şimdi:)

Neyse boşver yahu sabah sabah...:)

Üsdat takma kafanı buna. Burda garip olan o kişinin bu akdar zamandır plakasız gezerken kimseye yakalanmaması. Ya motoru çıkarmıyor ya da hakikaten Zekat koruyor :). Ben 1 gün plakasız dolaştım düştüğü için çantama koymuştum. tam 1. köprüye girecekken arkamdan ekip otosu geldi. sonra bir tane daha geldi. Plakam APP olarak tabir edilen türden plakaydı mühür olmadığı için bağlayacağız dediler. Bir şekilde motorun o plakaya ait olduğunu ispatladım ve sadece eksiklikten ötürü tutanak tutuldu ve 62 tl ceza yemiştim. Sadece 10 saat plakasız dolaşmıştım :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Üsdat takma kafanı buna. Burda garip olan o kişinin bu akdar zamandır plakasız gezerken kimseye yakalanmaması. Ya motoru çıkarmıyor ya da hakikaten Zekat koruyor :). Ben 1 gün plakasız dolaştım düştüğü için çantama koymuştum. tam 1. köprüye girecekken arkamdan ekip otosu geldi. sonra bir tane daha geldi. Plakam APP olarak tabir edilen türden plakaydı mühür olmadığı için bağlayacağız dediler. Bir şekilde motorun o plakaya ait olduğunu ispatladım ve sadece eksiklikten ötürü tutanak tutuldu ve 62 tl ceza yemiştim. Sadece 10 saat plakasız dolaşmıştım :)

Sağlıcakla.

:mrgreen: bu da iyimiş...Bende app plaka düşünüyordum ama sanırım gerek yok...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst