- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Uzun Zamandır konu açmıyordum. Bu güne kısmetmiş. Konuyu doğru yere açtığımı umuyorum. Fazla uzatmadan konuya gireyim. Dün akşam motorumla bizim tayfanın takıldığı tamirhaneye gittim. Genelde motorları dükkanın karşı kaldırımına park ederiz. Ben de bizim ustanın motoru ve kamyoneti arasına parkettim. Birkaç dakika lafladıktan sonra motorun başına geçip gösterge panelindeki lambaları LED'e çevirdim. Sonra bizim usta ATM'ye gidip hesap extresini almamı rica etti pek anlamıyor bu işlerden. Neyse gittim ATM ye. Döndüğümde aşağıdaki manzarayla karşılaştım.
5 dakika önce benim motorum bu motor ile kamyonet arasında park halindeydi
Velhasıl, 5 dakika daha oyalansam ya tam motor üstündeyken yakalanacaktım. ya da en kötü bu sezonu yedek parça bekleyerek kapatacaktım. Gerçekten verilmiş sadakam varmış. söylenecek çok şey var. Lakin hala olayın şokundayım.
Sağlıcakla.
Uzun Zamandır konu açmıyordum. Bu güne kısmetmiş. Konuyu doğru yere açtığımı umuyorum. Fazla uzatmadan konuya gireyim. Dün akşam motorumla bizim tayfanın takıldığı tamirhaneye gittim. Genelde motorları dükkanın karşı kaldırımına park ederiz. Ben de bizim ustanın motoru ve kamyoneti arasına parkettim. Birkaç dakika lafladıktan sonra motorun başına geçip gösterge panelindeki lambaları LED'e çevirdim. Sonra bizim usta ATM'ye gidip hesap extresini almamı rica etti pek anlamıyor bu işlerden. Neyse gittim ATM ye. Döndüğümde aşağıdaki manzarayla karşılaştım.
5 dakika önce benim motorum bu motor ile kamyonet arasında park halindeydi
Velhasıl, 5 dakika daha oyalansam ya tam motor üstündeyken yakalanacaktım. ya da en kötü bu sezonu yedek parça bekleyerek kapatacaktım. Gerçekten verilmiş sadakam varmış. söylenecek çok şey var. Lakin hala olayın şokundayım.
Sağlıcakla.