Arkadaşlar. Bu konu çok açılmıştır elbet ama ben yine hatırlatmak istedim..
Bi yana bırakalım montu dizliği pantolonu eldiveni, ben çoğu kişiyi kasksız görüyorum..içim acıyor. diyorum motorculuk bu değil, bir düşse Allah korusun, kendi canı umrunda değil bari arkasındakileri düşünsün.. Tamam...