Bozkırın Tezenesi Neşet Ertaş' ı Kaybettik.Başımız Sağolsun

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Doktorundan açıklama geldi, Namıdeğer Garip, Bozkırın tezenesi Neşet Ertaş bu sabah 08:00 de vefat etmiştir.

Gecemi gündüzümü onun parçaları ile geçirdim, yine onun parçaların ile geçireceğim..

Belgeseli "Garip" i izlemenizi tavsiye ederim..Orada müzik dünyasına kattıgı degerleri hayatını izleyebilirsiniz ...(link veremiyorum,iş yerinden yasak...)

Nur içinde yat Bozkırın Tezenesi..Nur içinde yat...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Allah rahmet eylesin, cogu insanin degerini bilmedigi, vefatindan sonra degeri anlasilacak bir sanatciydi.
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
Allah rahmet eylesin. Allah ondan razı olsun bizlere bıraktığı eserler için. Haberi öğrendiğimde sınıfta duyurdum. O kim diyenler oldu. Gerçekten yazık. Böyle kaliteli insanlar popüler kültür ve onun meraklıları yüzünden unutuluyor. Gerçek sanatçıları bir bir kaybediyoruz.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Tüm Neşet Ertaş sevenlerinini başı saolsun çok değerli bir sanatcıydı kendisi allah rahmet eylesin ..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Devlet sanatçılığı ünvanına balıklama atlamayıp "halkın sanatçısı olmak daha güzel" diyen ender değerlerimizdendi. Allah rahmet eylesin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
allah nur içinde yatırsın
orhan gencebay ile bi programda düetini izlemiştim hiç unutmam saz ı nı bülbül gibi öttürürdü
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Aşık Veysel Şatıroğlu, Kazancı Bedih gibi bir ustayı kaybettik. Derlediği, bestelediği bir çok eserle THM ne büyük katkıları olan büyük üstad. Her büyük ozan gibi seni de kalbimize gömüyoruz.

[yt]gXtOsC7KEJc[/yt]
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Allah gani gani rahmet eylesin.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Çok büyük bir ustadır kendisi.
Çocukluğumdan kulaklarımdadır türküleri. 3-4 yaşlarındayken annemin ev işleri ile uğraşırken açtığı siyah analog radyodan türkülerini dinlerdim =/
Nur içinde yat Neşet Abi.
Allah taksiratını affetsin
[yt]l7GtpA5TrKw[/yt]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Su sazi bana sevdiren adamdir.
Yillarca ugrasip,ugrasip asla onun gibi calamamak gibi kahredici bir psikolojinin mimaridir.
Kirsehir'de katildigim bir dugunde arkadasimla birlikte saz caldiktan sonra onun da orada oldugunu gorunce,gidip elini opmus,nasil begendin mi ustat diye sormustuk.
Yuzunu eksitip,ikinizden de bir pok olmaz demisti.
Hakli cikti.
Ikimizden de bir pok olmadi.
Hala teker yuvar vuruyorum sazin tellerine.
Allah rahmet eylesin.
Bir hos seda birakti gitti bu dunyaya.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Çok üzüldüm, büyük ustayı kaybettik...
Mekanı cennet olsun...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Mekanı cennet olsun,Allah rahmet eylesin.
Büyük kayıp milletimiz için...
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
onun türküleri ile büyüdük
Allah rahmet eylesin...:pale: :salut:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

Yeni nesil rap'di rock'dı koptu gitti ortalık popcu rock'cı naylon sanatcılara kaldı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst