Bozkırın Tezenesi Neşet Ertaş' ı Kaybettik.Başımız Sağolsun

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Neşet Ertaş'ı çok iyi anlatan kısacık bir video...

[YT]aaOdrWlLLuE[/YT]
 
Katılım
21 Ağu 2012
Mesajlar
83
O'na olan sevgimden bağlama çalmayı öğrendim. En sevdiğim sanatçıydı. Mekanın cennet olsun büyük ustam...!
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
bilim adami olacak, muhendis olacak, doktor olacak. ulkemize teknolojik anlamda +1 katacak, 3 kisinin hayatini kurtaracak.. benim kriterim bu.
Neşet Ertaş'ta senin olan kaybolmaya yüz tutmuş Halka ait olan müziğini anadolunun sesini kurtarmış.Eserler bırakmış birisi.Yüzlerce eserini anonim yazdırmıştır.
Bunların senin için önemi yok zaten.Olsaydı taziye için açılmış bir konuda böyle bir yazı yazmazdın. Nil karaibrahim bilmemne gilin akrabasımısın lan sen yoksa.Oda neşet ertaş için tanımıyorum falan fişman yaptıydı.Sonra Neşet Ertaşın büyüklüğünün altında kalmıştı kahpe..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
bilim adami olacak, muhendis olacak, doktor olacak. ulkemize teknolojik anlamda +1 katacak, 3 kisinin hayatini kurtaracak.. benim kriterim bu.

Guzel cevap.
Simdi bana bu saydiginuz vasiflara sahip 3 isim sayin.
Bizde memleketimizdeki bu buyuk adamlarla ovunelim.
Gerci sizin tarife ben uyuyorum.
Muhendisim ve onlarca insanin hayatini kurtardim.
Ama nedense Neset ustanin yaninda basimi one egip ceketimin dugmelerini ilikleme konusunda dayanilmaz bir istek duyuyorum.
Enteresan.
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
73
"Ben halkın sanatçısıyım, devletin sanatçısı mı olurmuş" diyerek devlet sanatçılığını reddeden bir -sanatçı-yı kaybettik.
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
10
dd8jr.jpg
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
328
'garip olmayan bilmez gariplerin halından' der ya usta,serde gariplik olmayana anlatamadım ağamı.Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Allah rahmet eylesin, yurdumun memleketimin güzel insanlarından biriydi gerek sanatı gerek insanlıgıyla, aranacak insan , sevenlerine ailesine başsaglıgı diliyorum ruhun şad olsun güzel ozan güzel insan .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
allah rahmet eylesinde, buyuk kayip falan degil bence bu.

Zaten kaybolmadi,
vefat etti kendisi.
Sizin kriterler nedir buyuk bir kayip sayilmasi icin?

Diğer konudaki dislike butonu bunun gibiler için gerekli....
Bu arkadaşa bu yüce insanı anlatabilmek için 20 sayfa yazı yazmamız gerekli...
Ama gene anlamayacak.... :cat:

Bir değeri, halk adamını kaybettik..Başımız sağolsun..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Diğer konudaki dislike butonu bunun gibiler için gerekli....
Bu arkadaşa bu yüce insanı anlatabilmek için 20 sayfa yazı yazmamız gerekli...
Ama gene anlamayacak.... :cat:

Bir değeri, halk adamını kaybettik..Başımız sağolsun..

Keske bir butona tiklayinca adam olunsa ama olmuyor.
Sanata ucube diyenlerin yonettigi ulkede,
sanatciya saygisiz bireylerin yetismesi kacinilmaz.
Ben sasirmadim.
Siz de sasirmayin.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Gereksiz yorumlar,
Gereksiz sözler,
Bir taziye sayfasına yakışmıyor.
Dini, dili, ırkı ayrı olan bir UNESCO dahi rahmetliyi yaşarken farkedip ödüle layık görmüş.
Buna rağmen fark edememek bence bir eksiklik.
Kendi alanında ve insan olarak büyük bir değeri kaybettik.
Mekanı cennet olsun. Allah rahmet eylesin. Tüm sevenlerinin başı sağolsun.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
allah rahmet eylesin değerli bir üstadı kaybettik .

nasılki barış manço, cem karaca gibi sanatçıların yeri doldurulamıyorsa neşet ertaş ında yeri hç bir zaman dolmayacak , hepsi kendilerince farklı renk tonlarında renklerdendi asıl sanatçı onların ta kendileridir rahmetle anıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------

Keske bir butona tiklayinca adam olunsa ama olmuyor.
Sanata ucube diyenlerin yonettigi ulkede,
sanatciya saygisiz bireylerin yetismesi kacinilmaz.
Ben sasirmadim.
Siz de sasirmayin.


bir kaç zamandır bende pek giremiyorum buraya lakin yeni bir iş üstündeyim abi butonla alakalı .
 
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
19
Bu milletin acısını,elemini,kederini,goz yasını,mutlulugunu,cıglıgını en guzel sekilde ifade eden
buram buram anadolu kokan,alcakgonullu, insan oglu insan bir buyugumuzu kaybettik
onun gibi bir ozan insallah bu topraklara yine nasip olur,cunku baskalarının pesinde kosmaktan
kendi kimligimizi kaybettik
allah yattıgı yeri cennet etsin,nur icinde yatsın.........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst