Zaten kaybolmadi,allah rahmet eylesinde, buyuk kayip falan degil bence bu.
Zaten kaybolmadi,
vefat etti kendisi.
Sizin kriterler nedir buyuk bir kayip sayilmasi icin?
yemişim kriterini. önce insan ol diyicem ama senide zorlamak istemiyorumbilim adami olacak, muhendis olacak, doktor olacak. ulkemize teknolojik anlamda +1 katacak, 3 kisinin hayatini kurtaracak.. benim kriterim bu.
Neşet Ertaş'ta senin olan kaybolmaya yüz tutmuş Halka ait olan müziğini anadolunun sesini kurtarmış.Eserler bırakmış birisi.Yüzlerce eserini anonim yazdırmıştır.bilim adami olacak, muhendis olacak, doktor olacak. ulkemize teknolojik anlamda +1 katacak, 3 kisinin hayatini kurtaracak.. benim kriterim bu.
bilim adami olacak, muhendis olacak, doktor olacak. ulkemize teknolojik anlamda +1 katacak, 3 kisinin hayatini kurtaracak.. benim kriterim bu.
allah rahmet eylesinde, buyuk kayip falan degil bence bu.
allah rahmet eylesinde, buyuk kayip falan degil bence bu.
Zaten kaybolmadi,
vefat etti kendisi.
Sizin kriterler nedir buyuk bir kayip sayilmasi icin?
Diğer konudaki dislike butonu bunun gibiler için gerekli....
Bu arkadaşa bu yüce insanı anlatabilmek için 20 sayfa yazı yazmamız gerekli...
Ama gene anlamayacak.... :cat:
Bir değeri, halk adamını kaybettik..Başımız sağolsun..
Keske bir butona tiklayinca adam olunsa ama olmuyor.
Sanata ucube diyenlerin yonettigi ulkede,
sanatciya saygisiz bireylerin yetismesi kacinilmaz.
Ben sasirmadim.
Siz de sasirmayin.