- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaşlar..
Ethemm76 ve iş arkadaşı saygıdeğer Orhan abimiz Karamürsel'den
Garip1701 Tekirdağ'dan,
cd0345 İstanbul'dan,
S.Orhan Sakarya'dan
sereye Sezai Rahmi Yıldırım Düzce'den
rahmi34 Rahmi Atasoy İstanbul'dan
Anlaştık hüseyin ve rahmiyi gebzede, eskirsar yol ayrımında karşıladım. ayaküstü merhabalaştık yola devam ettik. feribotta konuştuk tanıştık ( meğer rahmi hemşerimmiş
) Ethem abiler işten çıkınca karamürselde buluştuk ( vapur iskelesinde cafede ). kahvaltımızı yaptık.. Sonra S.Orhan abimiz geldi. oturduk 10 dk. sonra yola çıktık. Rotamızı Ethem abi ve Orhan abi belirledi. bizi köy yollarından manzaralar eşliğinde ormandan mükemmel yollardan izniğe götürdüler. önemli yerlerde güzel manzaralı yerlerde durduk. Bize Orhan abi her seferinde bildiği şeyleri anlattı hızlı hızlı, Rehberliği için ayrıyeten teşekkür ederim. oturduk köfteciye..işte en sevdiğim nokta.aylardır az yemeye çalışan ben güzeeeel bi yemek yedim
aylardır karnım tam anlamıyla doydu hamd olsun
sonra çıktık iznik tepesine..öööf süper manzara.. mükemmel yer..tepe etrafı surlarla çevrili. atalar mekanı. sonra indik sahile.. motorları bırakıp bi tur attık. oturduk çay bahçesine sohbet ettik. Hadi gidiyoruz..hazırlandık..S.Orhan abimizin motoru çalışmadı..vurdurduk falan motor büyük yemiyor. Akü bitmiş. naparız naparız.. Orhan abimiz ( karamürselli olan ) bize motosiklet tamircisi olduğunu söyledi yakınlarda. hemen gittik baktık motorla dükkan yerine.. sonra döndük yaklaşık 500-600 metre motoru elde götürdü Orhan abi. takviye yaptık.tak aldı
heyt be sese bak..BMW maşallah.. biz sereye hocam ve orhan abi ile ayrıldık ordan.. sonra orhangaziye geçip ordan da karamürsel tarafına.. Hüseyin ve Rahmi'yi feribota uğurlayıp devam ettik karamürsele.. Ethem abi ve arkadaşı orhan abi uykusuzdu hemen evlerine gittiler.. ben çarşıda turladım.. hediyemi alıp akraba ziyaretine gittim.. Gün batmadan feribottaydım.. karşıya geçerken gün batımını izledim.mükemmeldi.
işte resimler.























































bundan sonra S.Orhan abimizin resimleri
Ethemm76 ve iş arkadaşı saygıdeğer Orhan abimiz Karamürsel'den
Garip1701 Tekirdağ'dan,
cd0345 İstanbul'dan,
S.Orhan Sakarya'dan
sereye Sezai Rahmi Yıldırım Düzce'den
rahmi34 Rahmi Atasoy İstanbul'dan
Anlaştık hüseyin ve rahmiyi gebzede, eskirsar yol ayrımında karşıladım. ayaküstü merhabalaştık yola devam ettik. feribotta konuştuk tanıştık ( meğer rahmi hemşerimmiş
sonra çıktık iznik tepesine..öööf süper manzara.. mükemmel yer..tepe etrafı surlarla çevrili. atalar mekanı. sonra indik sahile.. motorları bırakıp bi tur attık. oturduk çay bahçesine sohbet ettik. Hadi gidiyoruz..hazırlandık..S.Orhan abimizin motoru çalışmadı..vurdurduk falan motor büyük yemiyor. Akü bitmiş. naparız naparız.. Orhan abimiz ( karamürselli olan ) bize motosiklet tamircisi olduğunu söyledi yakınlarda. hemen gittik baktık motorla dükkan yerine.. sonra döndük yaklaşık 500-600 metre motoru elde götürdü Orhan abi. takviye yaptık.tak aldı
işte resimler.























































bundan sonra S.Orhan abimizin resimleri