merak ettiğim konu şöyle...
mesale burda olsun face de olsun resimler paylaşıyoruz..yedekleme ihtiyacıda duymuyorum..nasıl bir sistemdirki..milyarlarca fotograf üzerinde kalabiliyor nasılbir depolama. olayı var.veya yıllar sonra resimler kaybolabilirmi..sorum böyle merakım gideriseniz...