yeni kanuni tigerim...

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
3.250'lik fiyatı arkadaşımda olsa 1.500'e kapattırmazdım açıkçası...
Gerçi bu makinelerin fiyat aralıklarınıda bilmem ama, ya fiyatı şişirmiş fazlasıyla ya da farklı bşiy var sanki :)

Hayırlı olsun :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
3250 nere 1500 nere,3250 vermezler o motora ama 1500 de insafsızlık olurdu,iyi fiyata almışsın sorun yaşamassın inş,hayırlı olsun..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
kısaca şöyle özetleyeyim tigerin sahibi arkadaşımdaki bmw 650f le takasa girdi tigeri 1500alırımdedi 5000tl nakit aldı karşı taraf kabul etti bende pazarlık esnasında ordaydım.. 1500tlye al senin olsun deyince arkadaş fırsatı kaçırmadım. olay bundan ibaret...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

Burdan da hayırlı olsun madem :)

devrinide hallettim :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
kısaca şöyle özetleyeyim tigerin sahibi arkadaşımdaki bmw 650f le takasa girdi tigeri 1500alırımdedi 5000tl nakit aldı karşı taraf kabul etti bende pazarlık esnasında ordaydım.. 1500tlye al senin olsun deyince arkadaş fırsatı kaçırmadım. olay bundan ibaret...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------



devrinide hallettim :)

Çaylar senden o zaman motorun da var gelir alırsın artık evden :p
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Mevlüt abi hayırlı olsun çok iyi denk getirmişsin :) kazasız belasız cezasız kullanırsın inşallah. Maşallah Sarı Sarı :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Hayırlı olsun :cat:,

benim eski motorumun aynısı. 2500 km. de bir yağını değiştir, iki yağ değişiminde bir buji değiştir. 8 bin devirin üzerinde uzun süre kullanma, hiç bir problem yaşamazsın. Arka stop çabuk kırılıyor ona dikkat et, yanında japon yapıştırıcı gezdir :bounce:
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
3 bin lira bu motor için hayali bir rakam zaten, hayırlı olsun. Motora dikkat edin kronik sorunlarını halletmeden uzun yola çıkmayın, üzülürsünüz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Abim hayırlı olsun.İnsallah kazasız,belasız kullanırsın. Artık gelince bi tur binerim değil mi :p
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.Ben de benzer şekilde ucuza aldım motorumu.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ülem manyak :pl:

hani regal raptor topluyordun? ticaretemi atılıyorsun yoksa???
hayırlı uğurlu olsun ....daha öncede yazdığım gibi....4 ayak seniiii....:pl::rendeer:

benide pindirmezsen arkana bozarım motorunu....:pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst