- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #1
kısaca anlatayım yaz başında kamyonetim hararet yaptığı için kapak onarım gördü bu esnada tamirci termostat arızalı diyip hem yazında hararet yapmaz deyip yerine takmadı kış geldi öylece bıraktığı gibi duruyor yazında hiç hararet yükselmedi iyi geldi aslında böyle devam edersem sorun teşkil edermi..hararet olayı olmaması çok iyi bence 4kere farklı araçla aynı sorunu yaşadığım için..hraret olayı gene başıma gelecek gibi.. en son emanet arabayla giderken su deposu delindi az kaldı motoru yakıyodum.. kısaca bıktım bu hararet ibresini takipten.. vede hararet olayından..