daha bir hafta önce 299 euro ya aldığım Nolan 103 kaskımı çaldılar:pr:, kaşla göz arasında nasıl çaldılar anlamıyorum, geçtiğimiz pazartesi günü işyerine gitmek üzere evden ayrıldım, işe gitmeden önce börek salonuna uğradım, aslında kaskımı top case ye koyardım ,kaskı motorun aynasına asmıştım 2...