Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar motorumda dörtlü flaşör olmadığı için dörtlü sinyal taktırmak istiyorum, fakat orjinal butonunu yöremde bulamıyorum bulabileceğim bir yer varsa bilgi verirseniz memnun olurum, dörtlü butonun yeri var, fotoğrafta gösterildiği gibi :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 PM ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 PM ----------