ybr 250nin orjinal dörtlü butonunu nerden bulurum?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar motorumda dörtlü flaşör olmadığı için dörtlü sinyal taktırmak istiyorum, fakat orjinal butonunu yöremde bulamıyorum bulabileceğim bir yer varsa bilgi verirseniz memnun olurum, dörtlü butonun yeri var, fotoğrafta gösterildiği gibi :cat:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 PM ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst