motor yağ değişimi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumun yağ değişim zamanı geldiği için yağını değiştirtmem lazım, bugün yamaha yetkili servisine gittim ve yağını değiştirmem gerektiğini söyledim, motorumun yağ kapasitesi 1350gr olduğu için 2 kutu 1lt lik yağ gideceğini söyledi bende tamam dedim ve ne kadar tutar diye sordum, usta 2 kutu yağ 25tl den 50tl dedi ve işçilik 50tl alacağını söyledi toplam 100tl tutar dedi, bana biraz fazla geldi, yağ değişimi için uğraşacağı süre olsun olsun 20dk usta işçilik çok almıyormusun dedim bizde böyle dedi, bende dedimki bu tutar bana çok gelecek sen en iyisi yağları bana ver ben kendim değiştiririm dedim bu seferde usta demesinmi yağı alacaksan bir kutu yağ 35tl dedi, bende dedimki senin niyetin heralde beni kazıkamak bende sen ne yağ alıyorum nede değiştiriyorum dedim çıktım gittim, kullanacağı yağın markası Yamalube 15 / 50 yamahanın internet sitesinde yağın fiyatı 15tl olarak geçiyor bana diyorki 35tl kafam takıldı adam bizi kazıklayacaktı, ilk söylediği rakam 25tl deseydi yine alacaktım ama 35tl demesi gerçekten esnaflık sayılmazdı. Ben zaten yağın nasıl değişeceğini biliyorum elimden bazı işler gelir sonuçta yapabileceğim bir iş gittim BP benzin istasyonuna gittim castrol 10 / 50 4 zamanlı full sentetik motor yağı aldım ve değiştirdim, bana olan masrafı 40tl oldu, sizlere de tavsiyem arkadaşlar servislere kesilmeyin elinizden geliyorsa kendiniz yağınızı değştirin:cat:
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
En güzelini yapmışsın. İnternetten de sipariş edebilirsin Yamalube'u.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu şekilde davranan Yamaha yetkili servisi mi?? Beldeyama'ya bi dilekçeyle şikayette bulunurdum senin yerinde olsam. :pr: Göz göre göre adam kazıklamak bu olsa gerek..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu şekilde davranan Yamaha yetkili servisi mi?? Beldeyama'ya bi dilekçeyle şikayette bulunurdum senin yerinde olsam. :pr: Göz göre göre adam kazıklamak bu olsa gerek..
aslında haklsıın yapmak lazım ama sonuçta bizde esnafız yapamıyorum işte adam göz göre göre bizi kazıklayacaktı, zaten herkez çok pahalı iş yaptığını söylüyor:cat:
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Kendin değiştir arkadaşım 50 lira para verilirmi yuhhh yaw.Çok basit bir işlem için o parayı servis istiyorsa ben olsam şikayet ederdim.:pr:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Birçoğumuz kendimiz değiştiriyoruz yağımız zaten hem daha uygun oluyor hemde içimiz rahat oluryor sende artık böyle yapp.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
aslında haklsıın yapmak lazım ama sonuçta bizde esnafız yapamıyorum işte adam göz göre göre bizi kazıklayacaktı, zaten herkez çok pahalı iş yaptığını söylüyor:cat:

O da esnaf ama o dürüst değil. Seni kazıklayamadı fakat senden sonrakileri kazıklamaya devam mı etsin yani? :pale: Hiç acımam böylelerine..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O da esnaf ama o dürüst değil. Seni kazıklayamadı fakat senden sonrakileri kazıklamaya devam mı etsin yani? :pale: Hiç acımam böylelerine..
evet haklısın dostum dürüst esnaf olsa zaten böyle yapmazdı, yamalubeyi nereden sipariş ediyorsun cevabını bekliyorum
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
bende ustam yağ değişimine 30 lira alınca kendim değiştirmeye başladım ve çok da basit olduğunu gördüm.hiç gerek yok bence zaten yağlar 10-20 tl arasında değişiyor.bu arada yamalube pek tavsiye etmiyolar ama tabi karar senin...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bence hemen şikayetçi ol, siteye bir mail çak hemen dönerler sana.
resmen soygun 30 liralık yağ 2 şişesi, 100 lira alınırmı hiç.
yamalubeye gerek yok bence. shell, castrol ve mobil yeterli olur sana. en pahalısı 20 dir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ustam yağ değişimine 30 lira alınca kendim değiştirmeye başladım ve çok da basit olduğunu gördüm.hiç gerek yok bence zaten yağlar 10-20 tl arasında değişiyor.bu arada yamalube pek tavsiye etmiyolar ama tabi karar senin...
yamalube iyi değilmi yani:silent:daha önce o vardı ama şimdi kendim değştirdim castrol koydum:cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
cbr 600 rr a castrol 10-50 tam sentetik koyuyor honda servisleri . çok iyi yağ. yamalube da iyidir ama castrol kötü değil ki yamalube deneyelim

iyi etmişsin gerçekten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 600 rr a castrol 10-50 tam sentetik koyuyor honda servisleri . çok iyi yağ. yamalube da iyidir ama castrol kötü değil ki yamalube deneyelim

iyi etmişsin gerçekten
evet o yağı koydu yüksek performans yağı imiş :cat: evet bundan sonra benim yağım castrol:cat:
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
42
arkadaşım bütün yamaha servislerini aynı kefeye koymayın. senin motorunun montajını ben yapmıştım yanılmıyorsam bana niye gelmedinde başka servise gittin.birde şunu belirteyin ilk yağ değişiminde rodaj bakımıda oluyor.bizde her çeşit yağ mevcut yamalabe ve castrol ikiside ful sentetik fakat yağı kendin değiştirdiğin için garantisi öldü motorsikletinde meydana gelebilecek bir arazada servis dışı oluyor.kitabın onaylanması gerekiyordu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım bütün yamaha servislerini aynı kefeye koymayın. senin motorunun montajını ben yapmıştım yanılmıyorsam bana niye gelmedinde başka servise gittin.birde şunu belirteyin ilk yağ değişiminde rodaj bakımıda oluyor.bizde her çeşit yağ mevcut yamalabe ve castrol ikiside ful sentetik fakat yağı kendin değiştirdiğin için garantisi öldü motorsikletinde meydana gelebilecek bir arazada servis dışı oluyor.kitabın onaylanması gerekiyordu.
hüseyin abi senmisin hatırlıyorum benim motorun montajını sen yapmıştın, ama bu ilk yağ değişimi değil 1000km bakımı yapıldı yağı ve filteri değişmişti, kitapçığınıda onayladılar, şimdi motorum 4000km oldu, yani ikinci yağ değişimini yaptım, abi gerçekten hiç aklıma gelmedi keşke sana gelseymişim, bütün servisler için aynı düşünmüyoruz abi, bundan sonra gelirim sana abi:cat:
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
42
arkadaşım hatırladığın için sağol fakat motorun garantili olması için servisbakımlarının düzenli olarak onaylanması gerekiyor yanıl mıyorsam sana ozamanda izah etmiştim ama hayırlı olsun hatırlasaydın böyle sorunlar yaşamazdın
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
böle adi esnaflara gitmemelı ve gerekırse kapısında durup bu adama motor bırakılmaz kazıkcının tekı dıye ılan yapmak gerek.arkadasım sende hemen ustune dusenı yapıp sıkayet et bızede tam olarak adresını verkı sitede okuyanlar bıdaha o servısı kullanmasın.böle iş mi olur dolandırıcılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst