Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar dün eniştemle beraber yaptığımız geziyi sizlerle paylaşmak istedim, önce ailelerimizle birlikte akçayı geçtikten sonra çamlıbel köyünün üstünde bulunan düşler vadisine kahvaltı yapmaya gittik, çok kalabalık olduğu için kahvaltıyı uzun süre beklemek sonunda kaldık, kahvaltılarımızı yapıp sonra ver elini ayvalık'a gaz açtık, işte fotoğraflar buyrun:cat:

düşler vadisinde fotoğraflar




ve kahvaltılarımız geldi, artık kimse tutamaz beni
çünki saat 12.30 olmuştu acıkmıştık.ve fotoğrafta görünün benim ailem ve aslan yeğenim



yeğenim dolaşıp duruyor, arada bir ona göz kulak oluyorum
çok yaramaz


ve işte ailem, bir tek ben yokum fotoğraflarda
ale:

dönüşte çektiğim fotoğraflar, bir elimde gaz elciği, diğer elimde fotoğraf makinesi:queen:


yokuş aşağıya inerken, taktım vitesi 2 ye saldım gidiyor

ve ayvalık'a geldik, ilk geldiğimiz yer çataltepe plajı oldu, tam geldiğimizde orman yangını çıkmıştı, bu yangın 15 dakikada çok büyüdü, yazık oldu gencecik çam ormanlarına:salut:

ve cunda adasındayız, biraz dolaştıktan sonra bir cafede oturuyoruz.





ve şeytan sofrasına geldik:cat:





arkadaşlar gezimiz burda sona erdi umarım beğenmişsinizdir.:cat:

düşler vadisinde fotoğraflar




ve kahvaltılarımız geldi, artık kimse tutamaz beni



yeğenim dolaşıp duruyor, arada bir ona göz kulak oluyorum


ve işte ailem, bir tek ben yokum fotoğraflarda

dönüşte çektiğim fotoğraflar, bir elimde gaz elciği, diğer elimde fotoğraf makinesi:queen:


yokuş aşağıya inerken, taktım vitesi 2 ye saldım gidiyor

ve ayvalık'a geldik, ilk geldiğimiz yer çataltepe plajı oldu, tam geldiğimizde orman yangını çıkmıştı, bu yangın 15 dakikada çok büyüdü, yazık oldu gencecik çam ormanlarına:salut:

ve cunda adasındayız, biraz dolaştıktan sonra bir cafede oturuyoruz.





ve şeytan sofrasına geldik:cat:





arkadaşlar gezimiz burda sona erdi umarım beğenmişsinizdir.:cat: