Kışlık bir mont-Ceket bakıyorum. 1-2 model buldum ama çok da karar veremedim, malum deri fiyatları çok uygun değil.
Öncelikle Bering Optic deri ceketi beğendim, yerinde inceledim hoşuma gitti ama fiyatı 600TL. O yüzden bu fiyata değer mi değmez mi bilemedim. Bering Optic
Bir de Hudson Deri ye...