Syanur Katılım 3 Tem 2009 Mesajlar 6,398 3 Ara 2011 Konu Yazar #1 Hiç uzatmıycam; Güzel duruyor, markasını bilen var mı?? (Üstünde TaNGO yazıyor ama...)
acemi60 Katılım 6 Eki 2007 Mesajlar 2,237 3 Ara 2011 #2 Rieju. İspanyol galiba. http://www.saltiresuzuki.com/new/tango-125-e Son düzenleme: 3 Ara 2011
fat280 Katılım 13 Haz 2009 Mesajlar 5,384 3 Ara 2011 #5 acemi60' Alıntı: Rieju. İspanyol galiba. http://www.saltiresuzuki.com/new/tango-125-e Genişletmek için tıkla ... aynen rieju tango 250 motor yapısından 250 olduğunu tahmin ediyorum http://www.arpem.com/motos/modelos/...eju-tango-250-enduro-lateral-izquierdo-1.html
acemi60' Alıntı: Rieju. İspanyol galiba. http://www.saltiresuzuki.com/new/tango-125-e Genişletmek için tıkla ... aynen rieju tango 250 motor yapısından 250 olduğunu tahmin ediyorum http://www.arpem.com/motos/modelos/...eju-tango-250-enduro-lateral-izquierdo-1.html
Syanur Katılım 3 Tem 2009 Mesajlar 6,398 3 Ara 2011 Konu Yazar #6 Arkadaş bulmuş, kymco değilmiş. acemi60' Alıntı: Rieju. İspanyol galiba. http://www.saltiresuzuki.com/new/tango-125-e Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ettim, açıkçası ispanyol tasarımına daha doğrusu Derbi'nin tasarımına benzetmiştim bende.
Arkadaş bulmuş, kymco değilmiş. acemi60' Alıntı: Rieju. İspanyol galiba. http://www.saltiresuzuki.com/new/tango-125-e Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ettim, açıkçası ispanyol tasarımına daha doğrusu Derbi'nin tasarımına benzetmiştim bende.