- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar forumda "yağ ömrü" ile ilgili konuları arattım ama bulamadım.
Motor yağlarının ambalajı açılmadığı taktirde raf ömrü 2yıl kadardır. Bunun 5 hatta 10 yıl olduğunu iddia eden satıcılar da var.
Ancak benim asıl sormak istediğim : motor yağlarının ambalajı açıldıktan sonra nekadar ömrü olduğu. Misal benim motorum 1,3 litre yağ alıyor ve be 4 litrelik bir yağ satın alıcam. Bu yağın bir kısmını kullandıktan sonra geri kalan kısmı nekadar sürede bozulur? Soğuk ortamda (mesela buzluk) saklamak bu süreyi uzatabilir mi?
Motor yağlarının ambalajı açılmadığı taktirde raf ömrü 2yıl kadardır. Bunun 5 hatta 10 yıl olduğunu iddia eden satıcılar da var.
Ancak benim asıl sormak istediğim : motor yağlarının ambalajı açıldıktan sonra nekadar ömrü olduğu. Misal benim motorum 1,3 litre yağ alıyor ve be 4 litrelik bir yağ satın alıcam. Bu yağın bir kısmını kullandıktan sonra geri kalan kısmı nekadar sürede bozulur? Soğuk ortamda (mesela buzluk) saklamak bu süreyi uzatabilir mi?